חומרי איטום קירות חיצוניים ושמירה על תקינות המבנה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

 

חומרי איטום קירות חיצונייםאיטום קירות חיצוניים במבנה הוא נושא חשוב מאד. ככל שהקירות החיצוניים של המבנה אטומים יותר, כך הסיכוי לחדירה של רטיבות לתוך הקירות, וכתוצאה מכך החלשה שלהם, נמוכים יותר. בתחום האיטום יש מגוון רחב של חומרי איטום קירות חיצוניים המאפשרים לבעלי מקצוע ולדיירים במבנים אשר בהם נדרש איטום, לבחור את החומר האיכותי והמתאים ביותר עבורם לביצוע המלאכה. מהו בעצם איטום קירות חיצוניים ולמה האיטום הזה הוא כל כך חשוב למבנה ולדיירים שלו? אילו חומרי איטום קירות קיימים, ומה היתרונות של כל אחד מהחומרים הללו? מה החשיבות של איטום קירות חיצוניים מקצועי? איך אפשר לבחור את בעלי המקצוע המתאימים ביותר לביצוע האיטום? בהמשך המאמר נתייחס לכל השאלות הללו ונשיב עליהן.

איטום קירות חיצוניים – מה זה ולמה זה חשוב

אחד הגורמים המשפיעים על היציבות של כל מבנה, הוא החוזק של הקירות החיצוניים שלו, כמו גם החוזק של היסודות שלו. ככל שהקירות החיצוניים אטומים יותר ומונעים חדירה של רטיבות, כך המבנה עשוי להחזיק מעמד בצורה טובה שנים ארוכות יותר. מנגד, גם מבנה חדש שהקירות שלו סדוקים או האיטום שלו איננו איכותי, עלול להימצא במצב בעייתי, אם הלחות והרטיבות מצליחות לחדור אליו. במרבית המבנים, מתחת ליסודות וכן בתוך העמודים התומכים, מסתתר שלד מתכת. כל כמה שהשלד מוצנע בתוך הקיר והרטיבות לא מגיעה אליו, נשמרת היציבות שלו. ואולם רטיבות עלולה לגרום לקורוזיה, מה שיחליש את שלד הברזל ואיתו את המבנה כולו. בחירה נכונה של חומרי איטום קירות חיצוניים עשויה לסייע הן בשמירה על היציבות של המבנה והן בשמירה על הבטיחות של כלל השוהים והמתגוררים בו.

חומרי איטום קיימים והיתרון של כל אחד מהם

על מנת להשיג את התוצאה הסופית, קרי איטום יעיל של הקירות, יש כמה סוגים של חומרים שיכולים לעשות את העבודה. החומר הראשון שהוא בעל יעילות גבוהה, הוא האיטום הצמנטי. החומר הזה הוא איכותי מאד ומיועד לאיטום קירות חיצוניים ופנימיים, בשטחים גדולים מאד ולא רק איטום מקומי. החומר האיכותי הזה אוטם היטב סדקים בגדלים משתנים ומונע לאורך שנים חדירת רטיבות לתוך הקיר. איטום קריסטלי וכן איטום אפוקסי, הם שני סוגים של איטום שיכולים לשים קץ לאורך שנים רבות לחדירה של לחות לקירות. חומרים אפוקסיים משמשים מזה שנים רבות לאיטום שטחים גדולים, כולל ברכות מים ומאגרים. הם אטומים ועמידים בצורה יוצאת דופן. איטום ביטומני ואיטום פולימרי הם סוגים אחרים של חומרי איטום קירות חיצוניים. כלל החומרים נותנים שקט לאורך כמה שנים. ואולם ככל שחומר האיטום איכותי יותר, כך המרווח בין ביצוע איטום אחד למשנהו, יכול להיות גדול יותר.

איך לבחור את בעל המקצוע האיכותי ביותר

לפני שבוחרים את בעל המקצוע האיכותי ביותר לביצוע האיטום, יש לבדוק בשבע עיניים. הדבר הטוב ביותר, הוא לקבל המלצה של אדם האמין עליכם ואשר בעל המקצוע שבו מדובר ביצע עבורו עבודה טובה. בנוסף, רשת האינטרנט היא מקום מצוין שמאפשר לבדוק במהירות קיומן של חוות דעת שונות, כולל באתרים מקצועיים בתחום הבינוי. בשלב הבא יש להיפגש עם בעל המקצוע ולקבל הצעת מחיר כתובה. זאת, אחרי שבעל המקצוע ראה את העבודה שהוא אמור לבצע. אם יש לך עניין בביצוע איטום קירות איכותי, זה המקום המתאים והנכון ביותר שיוכל לספק לך את המענה המושלם. כדאי ליצור קשר כבר כעת באמצעות האתר או בטלפון. אנו נחזור אליך בהקדם להמשך התהליך וביצוע האיטום.

 

רשת פלסטיק נגד יונים

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

איטום קירות בסנפלינג

בכל הנוגע לאיטום קירות, שיטות מסורתיות עשויות לעיתים לגזול זמן רב ויקרות. עם זאת, בשנים האחרונות צמחה טכניקה חדשה שלא רק חוסכת זמן וכסף אלא

קרא עוד »
חומר איטום קיר חיצוני

  אין דבר יותר מטריד מאשר נזילות בקיר החיצוני של הבניין או הבית שלכם דבר זה יכול לגרום לסכנות בריאותיות  ופוגעות גם בנראות הבניין. ניתן

קרא עוד »
ניקוי חלונות
איטום קירות חוץ

איטום קירות הינו דבר חשוב מאד, לא רק לשמור על השלימות שלהם, אלא גם איטום הקירות  שומר על הבריאות שלכם. בקירות הסובלים מרטיבות נוצר עובש,

קרא עוד »
איטום קירות

נושא איטום הקירות הוא נושא, שאינו ידוע לקהל הרחב, ולכן הוא  אינו מייחס משמעות יותר מידי לבניין שלו. חשוב להבין כי איטום קירות הן פנימיים

קרא עוד »
עובד בגובה
איטום בסנפלינג

  כל אחד מכיר את הנזילות שישנן בחורף, מעבר לכך שזוהי בעיה אסטטית, יש לכך גם השפעות בריאותיות רבות. נזילות גורמות ליצירת עובש גורם למחלות

קרא עוד »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!