איטום קירות חוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

איטום קירותאיטום קירות חוץ הינו דבר חשוב מאד, לא רק לשמור על השלימות שלהם, אלא גם איטום הקירות  שומר על הבריאות שלכם. בקירות הסובלים מרטיבות נוצר עובש, שמוביל בהעברת מחלות ובריח לא נעים, לכן דבר זה מחייב ביצוע איטום קירות חוץ, במהירות הראויה.

מעבר לכך, יש שוני רב באיטום של קירות מסוגים שונים, כמו למשל קירות גבס, בטון, וקירות עם חיפויים שונים.

במאמר זה ניתן דגש רב על סוגי קירות שונים וסוג האיטום הכללי, שיש לבצע, וכן מאמר זה ישתדל להקיף את המידע שתשקף את הנושא מכל ההיבטים הראויים לכך.

שיטות איטום קירות חוץ

קיימים מגוון רחב מאד של שיטות איטום, אך ניתן לומר כי קיימות שיטת איטום מקובלת לקירות חיצוניים.

איטום חיובי

כאשר מדברים על איטום חיובי, מתכוונים על איטום הקשור למבנה החיצוני, כלומר לאיטום קירות חוץ. איטום זה מיושם על המשטחים החיצוניים ויוצר הפרדה בין הרטיבות לבין משטחים אלו.

איטום שלילי

מדובר על איטום  קירות פנימיים בו האיטום הוא אינו ניראה כל כך, ולכן קיימים מגוון רב של יתרונות לאיטום החיובי

יתרונות איטום חיובי (איטום קירות חוץ)

אפשרויות איטום וביצוע מורחבות יותר הן למתכנן והן למבצע, לעומת איטום פנימי שבו האפשרויות האלו אינן עומדות במבחן המציאות.

רטיבות בקירות חוץ

ניתן להגיע אל יסודות הבניין, ולמנוע קורוזיה בעזרת האיטום

רטיבות היא אסון לקירות החיצוניים, כלומר מדובר בקירות, המכילים בין השאר גם את היסודות. כאשר מדובר על היסודות מדובר על יסודות, העשויים מברזל. כידוע רטיבות פוגעת בברזל, לכן איטום חיצוני, היוצר הפרדה כל שהיא בין הרטיבות ליסודות יכול חסוך כסף רב.

 

 

איטום קירות חיצוניים שונים

כאשר מתייחסים אל בדיקת איטום קיר חיצוני ניתן לראות כי קיימים מגוון רחב של סוגי קירות, אשר כל אחד שונה, ולכן יש צורך להכיר את הסוגים על מנת להשתמש בחומרי האיטום היעילים והטובים ביותר בסוג זה של הקירות.

להלן הסוגים והחומרים שאיתם כדאי לאטום את הקיר באופן מידי:

איטום קיר טיח– כאשר מדובר על איטום קיר אין מדובר על איטום קל יחסית.

אלא מדובר על איטום שיש בו שלבים רבים ולכן יש לבחור אך ורק חברה מקצועית ואיכותית שתדע לבצע את העבודה הזאת בצורה איכותית וטובה ולכן חשוב לבחור חברה איכותית שתדע לבצע היטב את העבודה, כולל עבודות סנפלינג.

על מה כדאי להקפיד במהלך העבודה של איטום קירות חוץ?

איטום קירות חוץ בכל הארץ!על מנת שאיטום קיר חיצוני יתבצע במהירות האפשרית ובצורה הטובה ביותר יש לבצע אותו לפני בוא החורף אם מדובר במקום שהוא רווי גשמים כמו אזור הצפון לדוגמא יש להקפיד היטב על כך שהחיבורים יהיו איכותיים בין החלונות לדלתות על מנת שלא תהיה בהם נזילה.

כמו כן חשוב לוודא כי קבלו האיטום משתמש במגוון רחב חומרים איכותיים שמתאימים היטב למגוון רחב מאד של החומרים שמהם עשויים הקירות החיצוניים ולכן חשוב להזמין חברה איכותית שתדע להתאים בין החומרים האלו.

מי מבצע את איטום קירות חוץ?

את האיטום מבצעת אך ורק חברה שהוסמכה לכך ובעלת רישיון מעבר לכך ישנה חשיבות רבה לברר את הפרטים הבאים :

ניסיון

יש לברר את ניסיונה של החברה באיטום קירות שונות גם של בתים ישנים וגם של בתים חדשים

צוות עובדים מקצועי

עליכם לוודא כי היא מחזיקה עובדים מקצועיים שקבלו את כל את הרישיונות הנדרשים לביצוע פעולות אלו.

ציוד תקין ואיכותי

עליכם לברר כי יש בידה ציוד תקין ואיכותי וברמה גבוהה במיוחד על מנת שהעבדה תבוצע ביעילות ובמהירות.

ניקוי חלונות

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

איטום קירות בסנפלינג

בכל הנוגע לאיטום קירות, שיטות מסורתיות עשויות לעיתים לגזול זמן רב ויקרות. עם זאת, בשנים האחרונות צמחה טכניקה חדשה שלא רק חוסכת זמן וכסף אלא

קרא עוד »
חומר איטום קיר חיצוני

  אין דבר יותר מטריד מאשר נזילות בקיר החיצוני של הבניין או הבית שלכם דבר זה יכול לגרום לסכנות בריאותיות  ופוגעות גם בנראות הבניין. ניתן

קרא עוד »
איטום קירות

נושא איטום הקירות הוא נושא, שאינו ידוע לקהל הרחב, ולכן הוא  אינו מייחס משמעות יותר מידי לבניין שלו. חשוב להבין כי איטום קירות הן פנימיים

קרא עוד »
עובד בגובה
איטום בסנפלינג

  כל אחד מכיר את הנזילות שישנן בחורף, מעבר לכך שזוהי בעיה אסטטית, יש לכך גם השפעות בריאותיות רבות. נזילות גורמות ליצירת עובש גורם למחלות

קרא עוד »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!