צביעת בניין בסנפלינג

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

רוב מכריע של הבניינים בישראל נהנים מחיפוי חוץ של אריחי שיש או אבן, אך ישנם גם לא מעט מבנים משותפים, רובם מיושנים, שבהם חיפוי החוץ מבוסס על טיח חוץ ושכבת צבע. בניינים אלה זקוקים לתחזוקה רבה יותר על מנת לחדש בכל מספר שנים את שכבת הטיח והצבע החיצונית, שסובלת מחשיפה גבוהה לפגעי מזג האוויר. צביעת מעטפת החוץ של הבניין היא משימה מאוד לא פשוטה ולא בגלל הצביעה עצמה, אלא בגלל הקושי לבצע אותה בין שמים וארץ. אז איך צובעים מעטפת חוץ של בניין? האם צריך להזמין קבלן פיגומים בכדי להקים מערך פיגומים רק לצורך צביעת הבניין? האם ישנן אלטרנטיבות פשוטות יותר כמו למשל צביעת בניין בסנפלינג? מה כולל התהליך של צביעת הבניין והאם מדובר רק ביישום של שכבת צבע? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות המומחים של המרכז לעבודות סנפלינג, המציע שירות צביעת בניין באמצעות סנפלינג בכל רחבי הארץ.

 

אז איך צובעים מעטפת חוץ של בניין? הקושי הלוגיסטי

צביעת מעטפת חיצונית של בניין היא אינה משימה חדשה. במשך עשרות שנים נצבעו בניינים ללא חיפוי חוץ בישראל, תוך שימושצביעת בניין מבחוץ בעבודות סנפלינג בטכנולוגיית החומרים הזמינה בכל תקופה. האתגר האמיתי בצביעת חוץ של בניין הוא האתגר של הגעה לכל פינה בחזית הבניין, גם כאשר מדובר בקומה השנייה, השלישית, השישית או העשרים של הבניין. צביעה כזאת דורשת פלטפורמה כלשהי שתאפשר לאנשי המקצוע לנוע על פני המעטפת החיצונית של הבניין בצורה חופשית, על מנת שיוכלו לצבוע אותה על כל חלקיה מהקרקע ועד הגג. בכדי לבצע את המשימה, יכלו בעבר לבחור בין שתי אופציות לא פשוטות. האופציה הראשונה הייתה הקמת פיגומים – ממש כמו בתהליך של בניית בניין חדש, נבנו פיגומי זקפים לכל גובהו ולכל רוחבו של הבניין על מנת לאפשר גישה לכל אחד מחלקי המעטפת החיצונית של הבניין. פיגומים אלה סיפקו פתרון מלא לבעיה, אך הם עצמם הפכו לבעיה של ממש, בעיקר לאור העלות הגבוהה של הקמתם, השפעת תהליך הקמתם ופירוקם על משך הפרויקט וכמובן העלות הגבוהה הכרוכה בכך, וזה עוד לפני סוגיות בטיחותיות.

האופציה השנייה הייתה שימוש במרפסת תלויה – מרפסת מתכתית התלויה על גבי כבלי מתכת המעוגנים לראש המבנה ואשר איתה ניתן לנוע מעלה מטה לאורך כל גובה הבניין. גם במקרה זה מדובר בפתרון מלא, אך כזה שמגיע עם האתגרים שלו – בניית מנגנון עיגון המרפסת, הלוגיסטיקה המורכבת של הובלת המרפסת והתקלתה וחזרה על לוגיסטיקה זו בכל פעם שרוצים לצבוע חלק אחר בבניין באופן שדורש את הזזת המרפסת ממקום למקום על פני היקף הבניין. על אף האתגרים הלוגיסטיים של שתי האופציות הללו, במשך עשרות שנים היו אלו שתי האופציות היחידות שעמדו לרשות כל מי שביקש לצבוע את מעטפת החוץ של הבניין. עד שהגיע המודל החדש של צביעת בניין בסנפלינג.

מהי צביעת בניין בסנפלינג?

ובכן, ממש כפי שזה נשמע, צביעת בניין בסנפלינג היא צביעה המבוססת על צוות צבעים הנתלים על גבי חבלי סנפלינג ופשוט נעים לאורך ולרוחב הבניין בצורה חופשית על מנת לצבוע את כל מעטפת הבניין החיצונית. מודל זה כרוך בהכנה פשוטה מאוד, במנגנון זול מאוד וביעילות גבוהה מאוד של חופש התנועה על פני מעטפת הבניין. כל חבל יכול להחזיק עובד עם פח הצבע הנדרש לו ובצורה זו מספר עובדים הגולשים על גבי מספר חבלים המשתרכים מראש הבניין, יכולים להשלים את הצביעה בקלות ובמהירות, ללא אתגר לוגיסטי כלשהו. השימוש בסנפלינג בעבודות תחזוקה של מבנים משותפים התחיל למעשה בתחום של ניקיון חלונות בבניינים גורדי שחקים ומשם הועתק לתחומים רבים אחרים כמו שיקום ושימור מבנים, חיזוק אריחי חיפוי חוץ וכמובן צביעת בניין בסנפלינג.

מהן הפעולות המבוצעות במסגרת צביעת בניין?

במסגרת פרויקט של צביעת בניין ניתן לבצע שורה ארוכה של פעולות תחזוקה למעטפת החוץ של הבניין, אם כי אתם יכולים למקד את הפרויקט כולו על צביעה ותו לא. במרבית הפרויקטים הצביעה מהווה רק רכיב אחד מבין מספר רכיבים החשובים לתחזוקת מעטפת הבניין ולהבטחת האיטום שלה בצורה מלאה. בין היתר מבוצעות פעולות כמו תיקוני פגמי בטון וברזל, טיפול בברזל חשוף וחלוד, הסרת קילופי טיח, ניקוי חיצוני של המעטפת וחידוש המראה, יישום שכבת טיח חוץ חדשה, ביצוע עבודות איטום חיצוני, צביעת חלונות וצנרת חוץ וכמובן צביעה של קיר הבניין בצבע אקרילי אטום למים.

כאמור, מגוון הפעולות שניתן לעשות במסגרת פרויקט צביעת בניין בסנפלינג הוא גדול ורחב ובכל פרויקט ניתן לקבל החלטה עצמאית לגבי מספר ואופי הרכיבים שאותם רוצים לבצע. מה שחשוב להבין הוא שהמודל של צביעת בניין בסנפלינג הוא מודל שמאפשר לבצע את כל הפעולות הללו באמצעות העובדים הגולשים על גבי חבלי הסנפלינג ולכן מתאים המודל לכל פרויקט צביעת בניין, לא משנה כמה ואילו רכיבים הוא כולל.

 

מה לגבי בטיחות?

המחשבה על אדם התלוי על גבי חלב המשתרך מראש הבניין היא מחשבה שיכולה להעלות אצל מרביתנו תחושות קשות של פחד. יחד עם זאת, בבחינת רמת הבטיחות, צביעת בניין בסנפלינג הוא ללא ספק המודל הבטוח ביותר מבין שלוש המודלים הקיימים, לרבות פיגומים ומרפסת תלויה. הסיבה לכך היא שמדובר במנגנון כמה שיותר פשוט, מנגנון בעל אמינות גבוהה מאוד שמיושם בכל רחבי העולם בתחומים רבים של ספורט אתגרי וגלישת הרים ובנוסף גם מנגנון שיוצר הפרדה מלאה בין העובדים השונים. מנגנון זה יודע למנוע כשלים מלכתחילה, הוא יודע להתמודד עם כשלים בלתי צפויים ובמקרה הגרוע ביותר של כשל שלא ניתן לטפל בו, הסיכון חל על עובד אחד בלבד ולא על כלל העובדים או על קבוצה של עובדים. בנוסף לכך, לאורך כל תהליך הצביעה, העובד מעוגן אל חבל הסנפלינג, בניגוד למשל לפיגומים או מרפסת תלויה, בהם מסתובבים העובדים בחופשיות על פני השטח וחשופים לסכנת נפילה, הסכנה שבמרבית המקרים מהווה את הסיבה המרכזית לתאונות בעבודה בגובה.

 

מי מציע את השירות?

שירות צביעת בניין בסנפלינג מחייב למעשה התמחות גם במשימות המקצועיות של צביעת הבניין וגם בתחום של גלישת סנפלינג. כיום בישראל לא קיימות חברות רבות המציעות את היכולות הללו, אבל בכל מקרה די ברור שאת השירות של צביעת בניין בסנפלינג אי אפשר להזמין מאיש שיפוצים או מכל גורם מקצועי שאין לו לכל הפחות ניסיון בעבודה עם פיגומים, מרפסות תלויות או סנפלינג. אם אתם רוצים להשלים את משימת צביעת הבניין שלכם כמה שיותר מהר, כמה שיותר יעיל ואיכותי וכמה שיותר זול, המרכז לעבודות סנפלינג מציע לכם את השירות של צביעת בניין בסנפלינג על ידי צוות של אנשי מקצוע מנוסים בביצוע מגוון רחב של עבודות בנייה ושיפוץ בגובה וגם מחזיקים בהתמחות גבוהה ובניסיון רב בתחום גלישת הסנפלינג.

כל הפרויקטים שלנו מנוהלים על פי מדיניות בטיחות מחמירה מאוד כמו גם על פי מדיניות מחמירה של סטנדרטים מקצועיים להבטחת התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוחות, גם בהיבט האסתטי וגם בהיבט הפונקציונלי.

צביעת בניין בסנפלינג

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

חברת אוקטיפוס מיט״ר - מרכז ההכשרה המתקדם להכשרת עובדי גובה בתקן ישראלי בינלאומי
 קורס עבודה בגובה אצלכם באתר החברה או במרכז ההכשרה המתקדם בישראל?

עבודה בגובה טומנת בחובה סיכונים רבים, ועל כן קיימת חשיבות עליונה להסדרת נושא זה באמצעות תקנות בטיחות מחמירות. בישראל, חוק "עבודה בגובה" ותקנותיו נועדו להבטיח את שלום העובדים ולמנוע תאונות עבודה קשות ואף קטלניות.

קרא עוד »
קבלנים בחריש

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בחריש? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בעומר

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בעומר? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בתל-אביב

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בתל-אביב? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים ביפו

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים ביפו? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בקריות

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בקריות? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בשוהם

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בשוהם? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בגני תקווה

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בגני תקווה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם

קרא עוד »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!