התקנת קו חיים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה


התקנת קו חייםהתקנת קו חיים – בליווי מהנדס בטיחות

כאשר רוצים לבצע עבודה המתבצעת בגובה, כולל עבודות מאובטחות על קונסטרוקציה פונים ל-Rope Partners. אנו פועלים בתחום עבודות הגובה כבר מספר שנים ובעלי ניסיון בעבודות בניינים הגבוהים בישראל. ברשותנו כל הציוד לעבודה בגובה, כולל מנופים, ציוד הרמה ופיגומים להתקנה קלה וכל אנשי הצוות שלנו הנם גולשים מיומנים, בעלי רשיון גלישה כחוק ועוברים הכשרות ורענוני בטיחות במהלך השנה.  זמינים עבורכם לכל שאלה,  פנו אלינו ונשמח לענות. כל אנשי הצוות שלנו הנם גולשים מיומנים, בעלי רשיון גלישה כחוק ועוברים הכשרות ורענוני בטיחות במהלך השנה.  זמינים עבורכם לכל שאלה,  פנו אלינו ונשמח לענות.

מה זה קו חיים?

מערכת קו חיים זוהי מערכת מיוחדת המותקנת במבנים גבוהים אשר שם אין אפשרות לקבוע ולהתקין מעקה בטיחות קבוע. המעקה נדרש בעת אשר עלינו לאבטח עובד המבצע עבודות בגובה כמו לדוגמא – עבודה על גבי גגות של חממות, גשרי צינורות, עבודה על גבי מכליות וכדומה. מי יבצע עבורכם את ההתקנה של קווי החיים? הצוות המיוחד שלנו ידאג לבטיחות העובדים שלכם ויתקין עבורכם קו חיים – מעקה בטיחות סביב הבניין.

קו החיים – מתי חייבים להתקין את מעקה הבטיחות?

למעשה על פי החוק המיוחד – חובה על כל מבנה אשר בא לבצע עבודות בגובה שהם מעל לשני מטרים – לדאוג לכך כי יהיה ציוד מיוחד אשר יגן על העובדים בזמן ביצוע העבודות. זאת בכדי להבטיח אותו מפני נפילות ולהעניק להם את מרב הביטחון בעת ביצוע העבודות. קו החיים מאפשר למעשה לעובד את התנועה החופשית ממקום למקום סביב המבנה כאשר הוא צועד רק לאורך קו החיים המעניק לו את רשת הביטחון ואת התחושה כי העבודה בטוחה לגמרי.

קו החיים – תקנים

ישנם תקנים מחמירים ביותר הקובעים את אופן ההתקנה ואת איכותה על מנת שהקו אכן יאבטח ויבטיח את העבודה ויסייע לעובדים בביצוע בטוח בלב שקט של כל העבודות.

אנחנו נביא אליכם את הציוד הבטוח ביותר של טובי היצרנים על מנת להתקין עבורכם את קו החיים. ההתקנה אף היא תיעשה בהתאם לתקנים המחמירים ביותר כאשר אתם מובטחים כי העבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר.

ביצוע של עבודות בגובה היא עבודה הטומנת בחובה סיכונים רבים, כאשר המוחשי מכולם הוא הסיכון ליפול מגובה רב.  חשוב לדעת כי החוק מגדיר כל עבודה שמתבצעת בגובה של 2.5 מטר ומעלה כעבודת גובה עליה חלים כל התנאים הקיימים בחוק. מסיבה זו נחקק חוק מיוחד הנכלל בין תקנות הבטיחות בעבודה אשר נחקקו לפני כעשר שנים בשנת 2007. חוק זה אומר כי כל מוסד וכל מקום שם נדרשים עבודות בגובה, חובה עליהם לעמוד בדרישות הבטיחות לביצוע העבודות הללו.

אנו נבצע התקנת מקצועית

שיקום מבנים מסוכנים

מתמקדים בהענקת מענה לכל צורך של ביצוע עבודות בגובה. העבודה שלנו נעשית באמצעות צוות מקצועי ומיומן המכיר היטב את כל הציוד המשמש לעבודות בגובה. אנחנו עושים שימוש בציוד הסנפלינג כאשר אנחנו שמים דגש על בחירה בצוות מקצועי, צוות מיומן, צוות שמכיר את כל סוגי העבודות וידע כיצד יש לבצע אותן באופן היסודי והנכון ביותר.

הצוות שלנו יודע לאחוז בכלי העבודה, יודע להחזיק במברשת צבע ויודע לאטום, להדביר, לתקן ולסתום כל מה שצריך במבנה.

אנחנו לא נסכן את העובדים שלנו או את הסביבה ולכן הציוד שלנו הינו ציוד תקני ואיכותי ביותר.

אנחנו מתמחים גם בהתקנת קווי חיים זמניים או קבועים בהתאם לצורך כך שלמעשה כל עבודות הגובה מקבלות אצלנו את המענה המושלם.

צריכים להזמין שירות של עבודה בגובה? מחפשים אחר החברה מומלצת שתוכל לספק לכם פתרונות הנפה? אנחנו הכתובת הנכונה שלכם. צרו עמנו קשר בשביל להזמין את העבודה הרצויה לכם. אנחנו נעשה הכול בשביל להשלים את העבודה בצורה הנדרשת לשביעות רצונכם המלאה

כל מה שצריך לדעת על התקנת קו חיים זמני

חוק עבודות בגובה, שנכנס לתוקפו בשנת 2008, שבין שאר דרישות החוק, מוקדש פרק לקווי עיגון, הלא הם קווי חיים. אחת ההנחיות של משרד התמ"ת היא שמירה על חיי העובד, באמצעות היאחזות של העובד באלמנטים פיזיים, אשר שומרים על חייו. היאחזות זו בצורות שונות בכבלים, רתמות, ועוד, שכן באמצעות נקודות עיגון שהם בעצם קווי חיים. 

בעקבות תקנה זו, חייב כל מפעל או כל מקום, שבו מתבצעות עבודה בגובה, להקפיד על הבטיחות וההתקנה של קווי חיים אלו שנועדו בראש ובראשונה לשמור על חיי העובדים, ולמניעת נפילות מגובה ומוות, מיותר וכואב. 

החוק לגבי עבודה בגובה מציין, שעל מנת לשמור על הבטיחות של העובד, יש להתקין קווי חיים, הנקראים גם קווי עיגון, על מנת לשמור על החיים של העובדים במפעל.

קווים אלו הינם חשובים, משום שהם יכולים למנוע נפילות או תאונות בדרך קלה ופשוטה יחסית. 

במאמר זה נדבר על מהו קו חיים? מהו קו חיים זמני? מה החשיבות שלו? ממה ההוא עשוי? ואיך מתקינים אותו? מאמר זה יאפשר לכל אדם שצריך להתקין את קו החיים הזמני, במסגרת החוק, לקבל את כל המידע הדרוש לכך. 

איור קבלן בגובה

קו חיים הגדרה 

קו עיגון הינו קו התקן, שאורכו עשוי מפרופיל קשיח, כבל פלדה או מסיבים סינטטיים. קו חיים מותקן בכיוון אנכי או אופקי, ומטרתו היא לאפשר לעובדים באזור לנוע בגובה במסלול שלו, כאשר הם נמצאים על משטחים שהם מגודרים או מוגנים מפני נפילה.

מהו קו חיים זמני? 

קו חיים זמני הוא קן המותקן לאורך מסלול שבו עובדים נעים בגובה על מנת למנוע נפילה שלהם מגובה. כאשר מתייחסים לקו חיים זמני קו זה הינו זמני ולא קבוע. 

ממה עשוי קו חיים זמני? 

בניגוד לקו חיים קבוע, העשוי פלדה או מחומר קשיח אחר, קו חיים זמני יכול להיות עשוי גם מטקסטיל. קו חיים זמני מבוסס על רצועות או חבלים אורך הרצועות או החבלים צריך להיות עד 20 מטר בלבד, כמו כן הוא מצריך נקודות עיגון חזקות, המסוגלות לעמוד במשקל רב כ25 קילוגרם.

 

למה צריך קווי חיים זמניים? 

קווי חיים זמניים  מתאימים, כאשר לעובדים יש צורך לנוע על משטח מוגבה שאינו מוגדר, ולהגן מפני נפילה. 

לא מדובר על עבודה יום יומית, אלא לפעמים בודדות, אז קו חיים זמני יתאים לכך. 

מי מתקין את קו החיים הזמני? 

בניגוד לקו חיים קבוע שעל פי החוק חייבים להתקין אותו בעל מקצוע, שהוסמך לכך, בעניין של  קו חיים זמני, שצורכו היא להתקנה של שעות או ימים, לא צריך בעל מקצוע מוסמך ומיומן, על מנת להתקין אותו, אלא גם כל עובד, אשר עבר הכשרה מיוחדת לכך יוכל להתקין את קו החיים הזמני. 

מה לגבי הבדיקה לאחר ההתקנה?

לגבי בדיקה לאחר ההתקנה, ניתן להזמין חברה אשר תבדוק כי קו החיים הזמני מותקן היטב, ולא יכולה להתרחש נפילה. כמו כן בניגוד לקווי חיים קבועים, המחייבים הכשרה של העובד, על מנת לבצע זאת היטב, וכמו כן קו החיים הקבוע מחייב אישור של מהנדס על מנת להוכיח את תקינותו, במקרה הזה קו החיים הזמני מחייב בדיקה רק לאחר ההתקנה ולא בדיקה תקופתית.

ניקוי חלונות בגובה ב{HEBREW}

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

קבלנים בחריש

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בחריש? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בעומר

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בעומר? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בתל-אביב

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בתל-אביב? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים ביפו

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים ביפו? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בקריות

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בקריות? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בשוהם

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בשוהם? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בגני תקווה

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בגני תקווה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם

קרא עוד »
קבלנים בגבעת שמואל

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בגבעת שמואל? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם

קרא עוד »