רשת פלסטיק נגד יונים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

סובלים ממטרד יונים בבניין? רוצים להרחיק פעם אחת ולתמיד את כל היונים מהבניין ולא יודעים ממש איך לעשות זאת? ובכן, תוכלו לשכור גורם מקצועי המתמחה בתחום של הרחקת יונים או כזה שפשוט יודע לבצע את המשימה גם במסגרת עבודה בגובה על מעטפת החוץ של הבניין באמצעות פתרונות שונים ובהם גם רשת פלסטיק נגד יונים. למה נדרש גורם מקצועי בעל יכולות עבודה בגובה לצורך הרחקת יונים? למה משמשת רשת נגד יונים? האם רשת פלסטיק נגד יונים מיועדת גם לפרישה לאורך הבניין כולו או רק לשימוש נקודתי? מהם המהלכים הנוספים שיהיה עליכם להשלים על מנת להרחיק את היונים ולהבטיח עד כמה שניתן את אי חזרתן לבניין? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחה של המרכז לעבודות סנפלינג, המציע לכם שירות הרחקת יונים גם במבנים רבי קומות.

 

קודם כל, מה זה בדיוק רשת פלסטיק נגד יונים?

ובכן, אחת הדרכים היעילות ביותר להרחיק יונים מכל מרחב שהוא היא לחסום את דרכי הגישה שלהן אל המקומות אליהם הן רוצות רשת פלסטיק נגד יוניםלהגיע. ואכן, יונים רוצות להגיע בדרך כלל אל מקומות בהם הן יכולות למצוא מסתור לצורך בניית קן וקינון. מקומות אלה כוללים כמובן את ארגזי התריסים שמהם אפשר למצוא כמה וכמה בכל קומה של הבניין, אך גם באזורים אחרים כמו מסתורי כביסה, אדני חלונות, התקני מזגנים, צנרת חוץ וכדומה. בכל המקומות הללו יכולות היונים למצוא מתחמים קטנים וסגורים בהם הן יכולות למצוא מסתור בכדי לקנן "בראש שקט". המטרה שלנו בהרחקתן של היונים היא לחסום את דרך הגישה שלהן לאותם מקומות ואת זה אפשר לעשות באמצעות רשת פלסטיק נגד יונים.

המדובר למעשה ברשת עשויה פלסטיק פשוט, שיכולה לשמש למטרות רבות ומגוונות אך מיועדת במיוחד לצורך הרחקת יונים. את הרשת קונים בדרך כלל לפי מטר רץ וממנה גוזרים את הפיסות הנדרשות בכדי לסתום פתחים שונים באזורים נבחרים. כך למשל, אם תרצו לחסום את פתח הכניסה שבין הקיר ובין ארגז התריס בצד החיצוני של הקיר, תוכלו לגזור פיסת רשת ארוכה ולדחוס אותה בתוך המרווח. באותה צורה תוכלו לחסום כל פתח ולמנוע מעבר של יונים וציפורים אחרות. היתרון הגדול של רשת פלסטיק נגד יונים הוא שאין צורך לעגן אותה למקומה. כל שצריך לעשות הוא לחתוך אותה במידה הנדרשת ופשוט לדחוס אותה למרווח הרצוי, כך שהיא נתפסת במקומה באמצעות חיכוך ולחץ.

 

האם רשת זו היא הרשת המתאימה ליצירת שטח סטרילי מיונים?

נתחיל בכך שהתשובה היא לא ונמשיך בהסבר קצר על שטח סטרילי מיונים. ישנם מבנים רבים הסובלים ממטרד יונים בעיקר באזור מסתורי הכביסה. דווקא האזור הזה שבו אנו מבקשים לתלות את הכביסה הנקייה שלנו לייבוש, יכול לסבול מנוכחות ערה מאוד של יונים המוצאות מקומות מסתור בתוך מסתורי הכביסה. נוכחות זו הופכת למטרד כאשר האזור מתמלא בלכלוך מענפים ועשבים המשמשים לבניית הקינים וצונחים מהקומות הגבוהות לאורך הבניין כולו על הכביסה הנקייה. אבל המטרד המרכזי נובע בעיקר מלשלשת היונים אותה הן לא מפסיקות להפריש לאורך כל גובה הבניין מכל קומה בה הן מקננות. בסופו של דבר, מדובר במטרד מערכתי שחל על כלל הדיירים בבניין ולכן הפתרון חייב להיות מערכתי גם הוא.

חסימת גישה ליונים במקרה כזה מבוצעת באמצעות יצירת שטח סטרילי המונע כניסה של יונים אליו. את זה עושים באמצעות פרישת רשת מתכת חזקה, המעוגנת על ידי עוגני מתכת לאורך הבניין כולו, במרחק של מספר מטרים מקיר הבניין. הרשת יוצרת למעשה מחיצה אותה לא יכולות היונים לעבור אל עבר הבניין, מה שהופך את האזור לסטרילי לחלוטין מכניסת יונים. הרשת המשמשת למטרה זו היא אינה רשת פלסטיק נגד יונים, שכן במקרה זה נדרשת רשת חזקה מאוד שתחזיק מעמד ברוחות חזקות ובפגעי מזג האוויר. במקרים אלה נהוג לעשות שימוש ברשת מתכת בעלת מפתחים גדולים ורחבים יותר, על מנת למנוע חסימה של מעבר אור ואוויר.

 

איפה קונים רשת פלסטיק נגד יונים?

אם אתם מחפשים רשת פלסטיק נגד יונים לצורך פתרון נקודתי, תוכלו למצוא רשת כזאת כמעט בכל חנות למוצרי בית או אספקה טכנית. הרשת נמכרת כאמור על פי מידה לפי מטר רץ ואתם יכולים לקנות את הרשת בכל גודל שתרצו. יחד עם זאת, אם אתם מתמודדים עם מטרד יונים שרלוונטי לבניין כולו, יהיה זה נכון יותר מצדכם להזניק פרויקט הרחקת יונים באמצעות גורם מקצועי, במסגרתו יבוצעו כל המהלכים הנדרשים על מנת להרחיק את היונים. גם אם הפרויקט כולו יסתכם בשימוש ברשת פלסטיק נגד יונים, עדיין נדרש תיאום בין כלל הדיירים ולכן חשוב שהפרויקט יבוצע על ידי גורם מקצועי שיוודא שהדברים אכן קורים ולא יותיר זאת להחלטה ולאחריות של כל אחד מן הדיירים בנפרד. יחד עם זאת, במרבית המקרים מדובר בתהליך שדורש פעולות נוספות מעבר לשימוש בפתרונות רשת פלסטיק נגד יונים באופן נקודתי.

 

מה כולל התהליך של הרחקת יונים?

ובכן, תחילה יש לזהות את הסיבות שבגינן מגיעות היונים אל הבניין שלכם. במרבית המקרים מדובר פשוט מאוד בריבוי של מקומות מסתור בהם מוצאות היונים מסתור לצורך הקמת קינים וקינון. יחד עם זאת, ישנם מקרים לא מעטים בהם התופעה נגרמת מתנאי היגיינה לקויים, פיזור רב של שאריות מזון באזור מתחם הבניין ובמקרים רבים גם דיירים שבאופן מכוון מפזרים מזון מסביב לבניין בכדי להאכיל את היונים. על אף הכוונה הטובה של אותם דיירים, התנהלות זו יכולה להוביל להיווצרות מהירה מאוד של מטרד יונים לכל דיירי הבניין ועל כן במסגרת פרויקט הרחקת יונים ניתנות הנחיות מסודרות לדיירים לגבי כל הפעולות שמהן עליהם להימנע על מנת למנוע את חזרת היונים בעתיד, ובהן גם שמירה על היגיינה.

בנוסף לכך, נעשה שימוש כמובן בפתרונות של רשת פלסטיק נגד יונים לחסימת כוכים ומפתחים למיניהם במעטפת הבניין החיצונית, התקנת דוקרני פלסטיק בגג למניעת היכולת של היונים לעמוד על שפת הגג וכן פתרונות מערכתיים של מתיחת רשתות ליצירת שטחים סטריליים. כפי שניתן להעריך, הפתרונות המערכתיים דורשים יכולות מתקדמות של עבודה בגובה שכן היישום שלהם מבוצע על גבי המעטפת החיצונית של הבניין ולכל גובהו. אחד הפתרונות היעילים, הזולים והמהירים ביותר בהיבט זה הוא פתרון הסנפלינג.

המרכז לעבודות סנפלינג היא חברה המספקת שירותי עבודה בגובה במגוון רחב של תחומים, ובכלל זה גם בתחום של הרחקת יונים. החברה מציעה שירותים של שיפוץ, שיקום ושימור מעטפת חוץ של מבנים, צביעת חוץ של מבנים, תיקון פגמי בטון וברזל במעטפת החוץ, החלפה ותיקון של חיפוי חוץ, ניקוי חלונות, מעטפת חוץ וחיפוי חוץ של מבנים וכמובן הרחקת יונים בדמות התקנת רשת ויצירת אזור סטרילי מיונים. במסגרת זו מבצעת החברה גם יישום של רשת פלסטיק נגד יונים בכל הכוכים והמפתחים לאורך הבניין כולו, הכל באמצעות הצוות המקצועי המגיע לכל מקום על פני מעטפת הבניין באמצעות חבלי סנפלינג ומערכות סנפלינג מתקדמות ובטוחות.

הרחקת יונים

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

הרחקת יונים בחריש

  דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח

קרא עוד »
הרחקת יונים בעומר

  דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח

קרא עוד »
הרחקת יונים בתל-אביב

  דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח

קרא עוד »
הרחקת יונים ביפו

  דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח

קרא עוד »
הרחקת יונים בקריות

  דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח

קרא עוד »
הרחקת יונים בשוהם

  דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח

קרא עוד »
הרחקת יונים בגני תקווה

  דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח

קרא עוד »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!