פתרונות הנפה בגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה


Rope Partnersפתרונות הנפה בגובה 
מספקת את כל פתרונות ההנפה לגובה באמצעות במות הרמה, מנופים ועגורנים. אנו פועלים בתחום עבודות הגובה כבר מספר שנים ובעלי ניסיון בעבודות סנפלינג גלישה מהבניינים הגבוהים בישראל. כל אנשי הצוות שלנו הנם גולשים מיומנים, בעלי רשיון גלישה כחוק ועוברים הכשרות ורענוני בטיחות במהלך השנה.  זמינים עבורכם לכל שאלה,  פנו אלינו ונשמח לענות.

 

פתרונות הנפה בגובה

הנפה לגובה באמצעות ציוד מכני –  ביצוע הנפה לגובה באמצעות ציוד מכני בהתאם לאופי העבודה. שימוש בכל סוגי במות ההרמה, טלסקופיות, מספריים, עגורנים להרמת משאות כבדים ועוד…

הנפה ללא ציוד מכני – אז מה עושים שצריך להניף עצמים לגובה ואין אפשרות להשתמש בכלים עקב תוואי הקרקע?  פונים לRope Partners לקבלת פיתרון. כאשר אין גישה לכלים כבדים ומנופים וכאשר נדרשת פעולה לא ממוכנת של הנפה והרמה אנו מבצעים את העבודה באמצעות מערכות הנפה משולבות של חבלים, כננות וגלגלים.  כי כאשר מדובר על פתרונות הנפה לגובה  לא כל חברה יכולה לספק את הצורך ולבצע את העבודה. חשוב למצוא את הטובים ביותר בתחום כי להיות מרוצים מעבודה איכותית ויעילה.

פתרונות הנפה בגובה – למה כדאי לכם לפנות?

כי אנחנו חברה מקצועית שמתמקדת בתחום של עבודות גובה. יש לנו את  הידע הנדרש ואת הכלים לבצע פתרונות הנפה בגובה ולהשלים את הפעולה בצורה מושלמת. בנוסף, עובדינו עוברים הכשרות והדרכות מקצועיות לאורך השנה על מנת לשפר את המיומנות הנדרשת בשביל לבצע כל עבודהת גובה.

אנחנו חיים את התחום, שנים של עשייה וניסיון בתחום זה הקנו לנו את המיומנות הרבה. זו שמאפשרת לנו לבצע את הפעולות הנדרשות בצורה מושלמת. יש לנו את כל הכלים שעשויים להועיל ואת הידע הנחוץ לשם ביצוע העבודה.

אנחנו נושאים ברישיון בתוקף. רישיון זה מאפשר לנו לבצע עבודות בגובה על פי הנהלים הנדרשים. ואנחנו אכן פועלים בצורה כזו. אנחנו מבצעים כל עבודה על פי הנדרש ובהתאם לנהלים. כי המטרה שלחנו היא לבצע את השירות על הצד הטוב ביותר.

פועלת על פי כללי בטיחות מחמירים הנהוגים בתחום. בין אם מדובר בעובדים ובין אם מדובר בעוברים ושבים – אנחנו פועלים בצורה אחראית ובטוחה כדי למנוע מקרים של תאונות.  אנחנו מודעים לכך שעבודה בגובה דורשת הקפדה ושמירה על כללים. כדי למנוע סכנות או נזקים נפעל באחריות רבה, בדיוק על פי המתודיקה הנבוגה בעולמות הטיפוס ללא דילוג על שלבים.

כי יש לנו את היכולת לבצע עבודות שונות תוך עמידה בלוחות זמנים. אנחנו מצוידים בכל הכלים הנדרשים בשביל להציע לכם פתרונות הנפה לגובה וביצוע פעולות תוך כדי. אנחנו מתקינים שלטים, אוטמים קירות וגגות, מתקנים מרזבים ועושים כל פעולה שצריך לבצע אותה בגובה. אנחנו משיגים יציבות בגבהים ומסוגלים לבצע את הפעולות השונות בהצלחה מרובה.

אנחנו מחפשים את הדרך לספק לכל לקוח את השירות המתאים והמושלם בהתאם לצורך שלו. גם לכם נאזין ונחפש את הדרך להשלים את העבודה הנדרשת לכם.

צריכים להזמין שירות של עבודה בגובה? מחפשים אחר החברה מומלצת שתוכל לספק לכם פתרונות הנפה? אנחנו הכתובת הנכונה שלכם. צרו עמנו קשר בשביל להזמין את העבודה הרצויה לכם. אנחנו נעשה הכול בשביל להשלים את העבודה בצורה הנדרשת לשביעות רצונכם המלאה

עובד בעבודה בגובה

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

חברת אוקטיפוס מיט״ר - מרכז ההכשרה המתקדם להכשרת עובדי גובה בתקן ישראלי בינלאומי
 קורס עבודה בגובה אצלכם באתר החברה או במרכז ההכשרה המתקדם בישראל?

עבודה בגובה טומנת בחובה סיכונים רבים, ועל כן קיימת חשיבות עליונה להסדרת נושא זה באמצעות תקנות בטיחות מחמירות. בישראל, חוק "עבודה בגובה" ותקנותיו נועדו להבטיח את שלום העובדים ולמנוע תאונות עבודה קשות ואף קטלניות.

קרא עוד »
קבלנים בחריש

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בחריש? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בעומר

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בעומר? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בתל-אביב

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בתל-אביב? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים ביפו

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים ביפו? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בקריות

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בקריות? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בשוהם

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בשוהם? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בגני תקווה

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בגני תקווה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם

קרא עוד »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!