כמה עולה פרגולה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

חושבים להקים פרגולה במרפסת שלכם? יש מגוון רחב של פרגולות, ובשביל לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עליכם להכיר את כל האפשרויות שיש בשוק. הדבר הראשון שעליכם לשים דגש עליו הוא בחירת החומר ממנו הפרגולה עשויה. לאחר מכן תוכלו לחשוב על כל התוספות הנלוות וכך לקבל מחיר עדכני.

 

כמה עולה פרגולה – חומר

יש חשיבות גדולה לחומר ממנה עשויה הפרגולה. החומרים הנפוצים ביותר היום הם: עץ, פלדה ואלומיניום. עץ הוא חומר נפוץ, יש מגוון רחב של דגמים והמחיר יכול להיות נוח כאשר מדובר על דגמים פשוטים יחסית. עם זאת, לעץ יש חסרונות רבות כאשר הוא חשוף לתנאי מזג האוויר. כאשר הוא חשוף לגשם הוא מתנפח מעט ואז יש סיכון גדול בבנייה, מצד שני כאשר הוא חשוף לשמש הוא לא מצליח לשמר את צבעו הטבעי. כאשר אתם בוחרים בעץ עליכם לדעת לתחזק אותו כראוי.

 

פלדה אינה נרקבת ואין לה בלאי גבוה בדומה לעץ. הבעיה העיקרית של פלדה היא שאין מגוון רב של אפשרויות שעומדות לרשותכם בבחירת הדגם הרצוי. מצד שני, יש בלאי מאוד נמוך והחומר די קל להתקנה. אלומיניום הוא החומר הפופולרי ביותר, מדובר על חומר אשר אינו דורש תחזוקה והמחיר שלו נמוך. אלומיניום אינו מושפע מתנאי מזג האוויר ויש לנו אפשרויות עיצוב שונות ומגוונות.

https://alum-pergola.co.il/  המרכז לפרגולות אלומיניום

 

כמה עולה פרגולה – עלויות נלוות

עיצוב אישי – אם נרצה להקים פרגולה בעיצוב אישי משלנו יש לנו את האפשרות לכך. חומר גלם כמו אלומיניום הוא חומר גלם שמאוד נוח לעבוד איתו, יש לנו אפשרויות עיצוב שונות. עיצוב אישי אמנם מאוד פופולרי אך הוא כרוך בתוספת תשלום.

 

אישורים – לרוב עבור פרגולות ביתיות אנו נצטרך רק אישור קונסטרוקטור, אישור אשר נוכל לקבל מהחברה אשר תתקין לנו את הפרגולה בהתחשב בכך שבחרנו בחברה מקצועית. עם זאת, יש מקרים שונים בהם חוק הפרגולות לא תקף ואנו נצטרך להנפיק היתר בניה, במקרים כאלה המחיר יעלה והתהליך הבירוקרטי גם הוא יהיה מסובך יותר.

 

פרגולה חשמלית – אם נרצה לשדרג את המוצר שלנו נוכל לבחור בפרגולה אשר נפתחת ונסגרת על ידי לחיצת כפתור. פרגולות כאלה יקרות יותר מאשר פרגולות סטנדרטיות. המחיר שלהן מתחיל מ-4.5 אלף ש"ח עבור פרגולה של 5 על 5 מטר. עבור פרגולה סטנדרטית נשלם בטווח ה- 3.5 אלף ש"ח עבור אותו גודל. עם זאת, תמיד יש חריגות במחיר כאשר מדובר על עבודה בגובה ועוד.

 

כמה עולה פרגולה – חברה מקצועית

כדי לעשות את הבחירה הנכונה ולשלם מחיר הוגן עליכם לחבור לחברה מקצועית אשר יכולה להציג לכם את כל מגוון האפשרויות אשר עומד לרשותכם. בחרו בחברה אשר תוכל לסייע לכם גם בהתקנה ובהנפקת האישורים הנדרשים, בדרך זו תקבלו מחיר כולל אשר יהיה הרבה יותר נוח מאשר לשלם בנפרד לכל בעל מקצוע.

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

חברת אוקטיפוס מיט״ר - מרכז ההכשרה המתקדם להכשרת עובדי גובה בתקן ישראלי בינלאומי
 קורס עבודה בגובה אצלכם באתר החברה או במרכז ההכשרה המתקדם בישראל?

עבודה בגובה טומנת בחובה סיכונים רבים, ועל כן קיימת חשיבות עליונה להסדרת נושא זה באמצעות תקנות בטיחות מחמירות. בישראל, חוק "עבודה בגובה" ותקנותיו נועדו להבטיח את שלום העובדים ולמנוע תאונות עבודה קשות ואף קטלניות.

קרא עוד »
קבלנים בחריש

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בחריש? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בעומר

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בעומר? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בתל-אביב

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בתל-אביב? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים ביפו

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים ביפו? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בקריות

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בקריות? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בשוהם

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בשוהם? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בגני תקווה

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בגני תקווה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם

קרא עוד »