יתרון בזמן השכרת פיגומים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

השכרת פיגומים הינו שירות המאפשר השכרת פיגומים וכלים נוספים לבנייה. חברות השכרת פיגומים עוזרות לכם לחסוך כסף וזמן על ידי כך שהן מספקות לכם את הכלים הדרושים לפרויקט שלכם, כך שלא תצטרכו לקנות ציוד יקר שאולי לא יהיה נחוץ.

יש המון יתרונות משימוש בחברת השכרת פיגומים. הנה כמה מהנפוצים יותר:

  • אתה מקבל את הכלי המתאים לפרויקט שלך בזמן הנכון.
  • אתה לא צריך לדאוג להינעל על חוזים או להחזיק ציוד יקר שישמש רק פעם אחת.
  • חברות השכרת פיגומים מציעות אפשרויות תשלום גמישות, כך שתוכלו לשלם כמה שפחות ועדיין לקבל את כל הציוד הדרוש לפרויקט שלכם.

השכרת פיגומים

השכרת פיגומים היא דרך של חברות להשכיר פיגומים לפרויקטים של בנייה. היא מספקת דרך לחברות לחסוך בעלויות הקנייה והתחזוקה של הפיגומים שלהן. הרעיון של השכרת פיגומים קיים מאז שנות ה-1800, אך רק בסוף המאה ה-20 הוא הפך לפופולרי יותר. זה התחיל באתרי בנייה קטנים, אבל עכשיו הפך לנוהג נפוץ גם בקרב חברות גדולות יותר. השכרת פיגומים מועילה לשני הצדדים המעורבים מכיוון שהיא מאפשרת לחברות לחסוך כסף תוך מתן זרם הכנסה לפיגומים.

השכרת פיגומים הינו שירות המאפשר לחברות בנייה להשכיר פיגומים לתקופה קצרה. השכרת פיגומים הייתה פופולרית בבריטניה ובאוסטרליה במשך שנים רבות, אך לאחרונה היא החלה להמריא בארה"ב. השירות מוצע לרוב על ידי חברות בנייה המחפשות מבנים ארעיים שיעזרו בעבודתם. חברות הבנייה אינן צריכות לדאוג לגבי כמות הפיגומים שהם ישכרו כי הן יכולות לגלות בקלות מה יהיה מחיר ההשכרה כאשר הן יפנו לחברה. כאשר שוכרים פיגומים, לרוב לקבלנים יש גישה לסוגים שונים של חומרים כגון דיקט, מתכת ופלסטיק. הם יכולים גם לשכור מנוף או ציוד אחר במידת הצורך. השכרת פיגומים הינו שירות המסייע לחברות השכרת פיגומים לפרויקטים של בניה. החברה משכירה פיגומים וציוד אחר לפרויקטי בנייה. הם מציעים גם מגוון שירותים כגון התקנת פיגומים, פיקוח באתר והדרכות בטיחות.

השכרת פיגומים זמינה בגדלים ובצורות שונות עבור סוגים שונים של עבודות, כולל העבודות הבאות:

  • מגדלי פיגומים – גובה 4 מטר x רוחב 2 מטר x עומק 1 מטר
  • צינורות פיגום – 3 מ' גובה x 1.5 מ' רוחב
  • לוחות פיגומים – 2.3 מ' גובה x 3 מ' רוחב

השכרת פיגומים הינו שירות המספק פיגומים לפרויקטים של בניה. זוהי דרך מצוינת להפעיל את הפרויקט שלך במהירות. השכרת פיגומים הינו שירות המשכיר פיגומים וציוד בנייה אחר לחברות הזקוקות לו לפרויקט שלהם. החברה מציעה מחירים תחרותיים על הציוד, כך שזו אופציה משתלמת לעסקים בכל הגדלים. לחברה יש גם צוות שירות לקוחות מעולה שיכול לעזור לכם למצוא את הציוד המתאים, בין אם אתם מחפשים לשכור או לקנות. השכרת פיגומים היא שירות שבו חברות או אנשים פרטיים שוכרים גישה לפיגומים ולציוד בנייה אחר. שירות זה מוצע בערים רבות ברחבי ישראל. שירותי השכרת פיגומים מוצעים לרוב לפרויקטים של בנייה הדורשים כוח אדם רב או מכונות כבדות. הסיבה לכך היא שעבודה מסוג זה עלולה להיות מסוכנת לעובדים וגם מסוכנת לאזורים שמסביב אם היא לא מתבצעת כהלכה.

למידע נוסף ביקרו באתר בכתובת: top-scaffolding.co.il

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

חברת אוקטיפוס מיט״ר - מרכז ההכשרה המתקדם להכשרת עובדי גובה בתקן ישראלי בינלאומי
 קורס עבודה בגובה אצלכם באתר החברה או במרכז ההכשרה המתקדם בישראל?

עבודה בגובה טומנת בחובה סיכונים רבים, ועל כן קיימת חשיבות עליונה להסדרת נושא זה באמצעות תקנות בטיחות מחמירות. בישראל, חוק "עבודה בגובה" ותקנותיו נועדו להבטיח את שלום העובדים ולמנוע תאונות עבודה קשות ואף קטלניות.

קרא עוד »
קבלנים בחריש

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בחריש? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בעומר

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בעומר? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בתל-אביב

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בתל-אביב? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים ביפו

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים ביפו? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בקריות

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בקריות? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בשוהם

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בשוהם? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בגני תקווה

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בגני תקווה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם

קרא עוד »