ניקוי חלונות בסנפלינג

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

ניקוי חלונות בסנפלינגניקוי חלונות בסנפלינג הפך לאחד השירותים הפופולאריים וזאת בשל השינויים שחלו בתחום הבניה בעולם. בשנים האחרונות הבניה בישראל נעשית בדומה למקומות אחרים בעולם נעשית לגובה. אם בעבר היו בונים בין 4-10 קומות, היום יש בניינים בגובה של 40 ואפילו יוצר מזה. במקביל, מבניית בטון וחלונות קטנים החלו לבנות עם חומרים כמו אלומיניום וזכוכית, חלונות גדולים במטרה להכניס כמה שיותר אור טבעי לתוך החלל. לכן, מלאכת נקיון החלונות החיצוניים הפכה להיות מסורבלת בשיטות המסורתיות, בעיקר משום שהחלונות הללו לא נפתחים והם נטו במטרה לחסוך באנרגיה ולהכניס אור. ניקוי חלונות בסנפלינג הפך לאחד התהליכים הפופולאריים והוא נכנס תחת העולם של עבודות בגובה

ניקוי חלונות בסנפלינג נחשב בעידן שלנו למלאכה מאוד מורכבת הדורשת ידע, ניסיון, מקצועיות ושימוש במכשור מקצועי ייעודי. כבר אי אפשר לפתוח סתם כך את החלון, לקחת מגב וסבון לחלונות ולהתחיל לנקות. זה משהו שלוקח זמן, יש להתכונן אליו מראש ולהיעזר בחברה מקצועית המתמחה בניקוי חלונות בסנפלינג.

זו הסיבה שעל המנקים חובה לעבור הכשרה מיוחדת, ארוכה וספציפית בה הם לומדים איך לעבוד בגובה, איך לרכוש את המיומנות הניקיון בזמן שהם בגובה ואיך לעשות שימוש במערכות בטיחות לעבודה בגובה באמצעות רתמות סנפלינג.

שירותי ניקיון חלונות מה זה נותן

הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שלקוחות או אנשים חשובים שמגיעים לחברה שלכם או לבית העסק שלכם יסתכלו מבעד החלון כדי לראות את הנוף ויראו עד כמה הכל מלוכלך. חלון נקי מעיד על מקום עבודה נקי ומסודר וזה חשוב גם בהיבט של מה שאנחנו משדרים החוצה וכמובן גם עבור העובדים שלנו.

ניקוי חלונות בסנפלינג מתי צריך?

חשוב לזכור כי בגורדי שחקים כמו אלה שבונים בהרים הגדולות כמו תל אביב, גבעתיים, ירושלים וחיפה בכלל אין גישה לחלק החיצוני של החלון ולכן כשאנחנו רוצים לנקות אותו אנחנו חייבים לפנות לחברת ניקוי חלונות בסנפלינג. אין אופציה אחרת. אחת לכמה חודשים על אותו חלק חיצוני של החלון מצטברים להם אבק, חול ולעתים אף צואה של ציפורים. הלכלוך נראה לעין בעיקר בעונות גשומות שלאחריהן אין גשם למשך זמן רב ואז מגיע אובך. בין אם מדובר בבית עסק שמכבד את עצמו ובין אם בבית הפרטי שלנו, הדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא שמי שנמצא בתוך המבנה ירגיש בלכלוך.

ממש כמו שאנחנו משקיעים בחברת ניקיון או בשכירת שירותיה של מנקה לשמירה על ניקיון הלובי, שומרים על השירותים שלנו נקיים חשוב גם לשמור על החלונות נקיים. מקום עבודה נקי מראה על סביבת עבודה נקיה ובית נקי פשוט נותן לנו הרגשה טובה.

מכיון ומדובר בפרויקט מסובך וארוך, מומלץ לעשות את פעולת הניקוי אחת לחצי שנה בצורה יסודית. לעומת זאת, אם מדובר בחלונות חיצוניים של בית פרטי, התדירות יכולה להיעשות אחת לחודש או חודשיים.

ניקוי חלונות בסנפלינג איך זה עובד?

ניקוי חלונות בסנפלינגבעיקרון תהליך הניקיון של חלונות בסנפלינג נלקח מעולם הסנפלינג. מדובר במערכת שלמה אליה העובדים נקשרים מהגג ובעזרת רתמול בטיחות עוברים מחלון לחלון, מנקים ועוברים לחלון הבא. בדרך כלל מתחילים את התהליך מהקומות הגבוהות ויורדים מטה לקומות הנמוכות יותר.

על מנת לנקות את החלונות החיצוניים שלנו בשיטת הסנפלינג קודם כל עלינו כאמור לשכור את שירותיה של חברה שיש לה אישור לפעול בתחום. לאחר תיאום מראש, יגיעו נציגי החברה אל הבניין ויבצעו סיור במהלכו הם יבדקו את השטח ואת המבנה בהיבט הבטיחותי. אנשי הצוות גם יקיימו  ואז יוכלו להכין תכנית עבודה מסודרת שתסייע להם להבין איך הם יבצעו את תהליך הניקוי. יש מבנים מורכבים, אחרים פחות ולכן מאוד חשוב לתכנן את העבודה מראש.

התהליך כולל קודם כל גלישה על החלק החיצוני של הבניין, לעיתים בתנאים לא פשוטים של רוח למשל. הדבר הכי חשוב לאורך כל הדרך הוא לשמור על כללי וחוקי העבודה של עבודה בגובה.תהליך הניקוי עצמו מתבצע באמצעות סבון מיוחד ומגב שמסייעים להסיר את כל לכלוך ולמנוע הופעה של סימנים על החלק החיצוני של חלון הזכוכית.

מכיון ומדובר בפרויקט מסובך וארוך, מומלץ לעשות את פעולת הניקוי אחת לחצי שנה בצורה יסודית. לעומת זאת, אם מדובר בחלונות חיצוניים של בית פרטי, התדירות יכולה להיעשות אחת לחודש או חודשיים.

יתרונות השיטה של ניקיון חלונות בסנפלינג

  1. שיטה המאפשרת גלישה לכל חלון בנפרד
  2. בטיחותי בהשוואה לשיטות אחרות
  3. ניקיון יסודי ויעיל משום שכל התהליך מתבצע באופן ידני
  4. חסכון אדיר בזמן
  5. חסכון בעלויות
  6. החלונות נשארים נקיים לאורך זמן

איך בוחרים חברה לביצוע ניקיון חלונות בגובה?

ראשית כל חשוב לוודא כי החברה בה אתם בוחרים מקפידה לבצע לעובדיה את ההכשרה והרענונים של עבודה בגובה. במידה ומדובר במשימה מורכבת, כנראה שאיש אחד לא יספיק ולכן אתם צריכים צוות שלם. מומלץ לוודא מול החברה לגבי התהליך עצמו, איך הוא מתבצע, כמה זמן זה לוקח וכמובן עלויות.

דגשים לבחירת חברת ניקיון חלונות בסנפלינג

מכיון ומדובר במלאכה מורכבת הדורשת אחריות ולא פחות חשוב רישיון עבודה בגובה, עלינו לוודא כי עובדי החברה עברו את ההכשרה הנדרשת והם עושים שימוש בציוד בטיחות מתאים. ניקוי חלונות בסנפלינג על ידי חברה שעוסקת במלאכה זו בצורה שוטפת מביא איתו מגוון רחב של יתרונות ובין השאר מסייע לנו לחסוך זמן, לחסוך כסף ולא פחות חשוב לשמור על המראה החזותי של המבנה.

לסיכום, ניקיון חלונות בסנפלינג איננו עניין של מה בכך. יש לשים דגש רב הן על התהליך עצמו והן על החברה שמבצעת אותו. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.

צריכים לבצע ניקוי חלונות בגובה? במקרה כזה לא תוכלו לנקות את החלונות בעצמכם, ואתם תצטרכו איש מקצוע שיבצע ניקוי מקצועי בעזרת ציוד מתקדם. בחלק מהמקרים מדובר על ניקוי מאוד מורכב, כזה שידרוש תשומת לב לכל האלמנטים הקטנים – שיכולים להיראות כברורים, אך בפועל הם דורשים התייחסות מיוחדת.

ברגע שתמצאו את החברה הנכונה לניקוי חלונות בגובה, אתם תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו אתם תוכלו להיות רגועים. למרות שמדובר על משימה יחסית מורכבת, אנשי המקצוע הנכונים יכולים לבצע אותה על הצד הטוב ביותר. צריכים לבצע ניקוי חלונות של בניינים? היכנסו לאתר: https://ab-gvahim.co.il/ ותקבלו את הצעת המחיר הזולה ביותר. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא מתפשרים! התפשרות לא צריכה להיות חלק מהלקסיקון שלכם כאשר מדובר על ניקוי חלונות של בניינים בגובה.

ניקוי חלונות עם פרטיות מקסימאלית

אחד מהדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לזכור בכל מה שקשור לנושא של ניקוי חלונות בגובה זה שמדובר על ניקוי ששומר על הפרטיות שלכם. הניקוי כולו מתבצע מחוץ לדירה או מחוץ למשרד, ולכן אין פלישה של אנשי מקצוע אל תוך הדירה או אל תוך המשרד שלכם. זה יכול להגביר את תחושת הביטחון, ולאפשר לכם להבין כי אין לכם באמת שום סיבה לחשוש.

העלויות נוטות להשתנות באופן תדיר

זה נכון שמאוד יעניין אתכם לדעת מהי העלות של ניקוי חלונות בגובה. אך עליכם לקחת בחשבון כי ישנם לא מעט אלמנטים שעשויים להשפיע על העלות. בין אם מדובר על הגובה של הבניין ובין אם מדובר על גודל החלונות שאותן צריך לנקות, כך שאל תנסו לקבל הצעת מחיר מראש. יכול להיות שתקבלו בפועל הצעת מחיר שלא באמת מתאימה למצב הקיים.

הבטיחות חייבת להגיע לפני הכל

ניקוי חלונות בגובה זוהי לא משימה של מה בכך, ובמשימה הזאת יש גם לא מעט סיכונים. לכן בתור הלקוחות, עליכם לקחת את הנושא הזה אל תשומת הלב שלכם – ולוודא כי החברה שאתם מזמינים היא מנוסה בתחום. אל תזמינו חברה שעושה את הצעדים הראשונים שלה בעולם הזה, כי בסוף אתם תהיו אלה שתשלמו על כך ביוקר. הבטיחות חייבת להיות בראש סדר העדיפות שלכם, על פני כל אלמנט ועל פני כל בחירה אחרת.

ניקוי חלונות בגובה ללא הכנה מוקדמת

המטרה הייתה ועודנה להביא אתכם למצב שבו תוכלו לקבל ניקוי מקצועי מבלי שתצטרכו להכניס את עצמכם לצרות. לכן אם תבחרו את החברה הנכונה, אתם תוכלו להוריד מעצמכם את כאב הראש של הניקוי – ובו בזמן גם לא תצטרכו לבצע אף הכנה מוקדמת. החברה היא זאת שתגיע עם אנשי המקצוע הנכונים על מנת לבצע את הניקוי, ואתם תהיו אלה שיקבלו את כל הפידבקים החיוביים. לפרטים: https://ab-gvahim.co.il/

ניקוי חלונות גבוהים

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!