התקנת רשתות להרחקת יונים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

התקנת רשתות להרחקת יוניםהרחקת יונים באמצעות פרישת רשתות

הרחקת יונים מהמרפסת, מהבניין ובבתים פרטיים באופן טבעי!

יונים הם מפגע סביבתי מעיק, מה עושים כאשר הם בחרו להשתכן במבנה המגורים שלכם? כאשר יונים בוחרות לקבוע את מקומם במבנה המגורים שלכם, אתם מוצאים את עצמכם מול גורם מטריד ומציק אבל חשוב שתדעו  שגם אם הן שוכנות במקום גבוה ניתן להתמודד מולם, באמצעות התקנת רשתות להרחקת יונים.

מדוע פרישת רשתות היא הפיתרון הטוב ביותר?

מדובר בפתרון הומניטרי שאינו פוגע ביונים, אינו גורם להם להידקר או להתחשמל, אלא רק לחפש מקום נוח יותר לקנן בו. מדובר ברשת דקה, כמעט בלתי נראית שאינה פוגעת במחזור האוויר בדירות ואינה מצילה.

אנו מספקת פתרון הומני תוך התקנת רשתות להרחקת יונים, כאשר ההתקנה יכולה להתבסס על מספר סוגי רשתות איכותיות העמידות לאורך זמן ובנויות לעמוד בפגעי מזג האוויר באקלים הישראלי.

קיימים בשוק סוגים שונים של רשתות נגד יונים. רוב הרשתות עושות את העבודה בתנאי שהן מותקנות בצורה נכונה על ידי בעל מקצוע. התקנה נכונה זה אומר בעיקר כיסוי מלא של כל החללים והפתחים במקומות בהן יונים יכולות לקנן והגעה למסתורים הקשים ביותר.  גם לחומר המסגרת של הרשת יש תפקיד בעמידותה לאורך שנים:  יש מסגרות מניילון, ממתכת, נירוסטה, אלומיניום ועוד.

 

שיקולים בבחירת רשת:

טרם תחילת העבודה, יש להחליט על סוג הרשת אותה אנחנו מתקינים, לכן, חשוב לשתף את מזמין העבודה בהמלצה המקצועית אותה נקבל על בסיס הפרמטרים בשטח.
יש לבחון את גודל החלל, את סוג המבנה ואת היכולת של הרשת "להיצמד". יש להתחשב בגובה המבנה וברוחות שיופעלו על הרשת ויגרמו לה להתבלות.
בנוסף, יש לבחון את כמות היונים המגיעות לקנן ולבסוף להתאים את המחיר לתקציב.  רשת איכותית שתחזיק מעמד שנים רבות ותרחיק את היונים המקננות תעלה קצת יותר אך בטווח הארוך תהיה הרבה יותר משתלמת.
התקנת רשתות להרחקת יונים יעילה תתקיים כאשר ניקח בחשבון את הפרמטרים שלעיל.

 

מדוע כדאי לכם לפנות אלינו לצורך התקנת רשתות להרחקת יונים?

השירות – החברה שלנו עושה הכול בשביל לספק לכל לקוח את השירות הטוב ביותר. אצלנו מחפשים כיצד לענות על הציפיות של הלקוח ולהשביע את רצונו. לשם כך אנחנו מאזינים היטב לצורך שלו ומחפשים כיצד למלא אותו בצורה מושלמת.

המקצועיות – אנחנו מאמינים שבשביל לבצע משימות בגובה, אין די בידע טכני. גם יכולת טיפוס אינה מספיקה בשביל להשלים את הפעולה. נחוץ כאן שילוב מנצח של יכולת טכנית משופרת לצד ביצוע המשימה תוך כדי טיפוס או עמידה על חבלי סנפלינג. זה לא פשוט בכלל. אבל זה בדיוק תחום ההתמחות שלנו. לכל אח מהעובדים שלנו יש יכולת לשלב בין
טיפוס וביצוע משימות שונות בשלמות.

הבטיחות – כאשר מבצעים עבודה בגובה חובה לפעול בצורה בטיחותית. אנחנו חברה שפועלת בצורה בטוחה תוך שמירה על חיי אדם. אנחנו לא מדלגים על שלבים ולא מתעצלים להתעכב ולבחון את דרכי הפעולה -בשביל לוודא שכל הפעולות מתבצעות היטב. אנחנו עושים הכול במינות בשביל להיות בטוחים שאנחנו לא מסתכנים ולא מסכנים גם חיי אחרים.

הרישיון – בשביל לספק עבודות בגבהים חייבת החברה לשאת רישיון תקף. אנחנו כמובן נושאים רישיון כזה. אתם יכולים לפנות אלינו בלב שקט ולדעת שאנחנו מבצעים את העבודה בצורה הנדרשת על פי התקנים בתחום העבודות בגובה. אין אצלנו חריגות או דילוג על פעולות חשובות.

היעילות – אנחנו מבצעים כל עבודה בצורה יעילה יותר. המטרה שלנו היא לספק לכל לקוח את השירות המושלם שהוא צריך. נבצע את פרישת הרשת בצורה יסודית והרמטית – בשביל להיות בטוחים שלא תהיה אף חדירה של יונים למקום. אתם יכולים להיות רגועים ולהיפרד מהיונים לשלום.

מתלבטים אל מי לפנות כדי להזמין עבודה בגובה? מחפשים חברה אשר תיתן לכם מענה מקצועי ואיכותי לאורך זמן להרחקת יונים? אנחנו החברה שלכם לכל הקשור לעבודות גובה! פנו אלינו כדי להזמין את השירות הנחוץ לכם.

התקנת רשת יונים

יונים מהוות מטרד רב ביותר, כאשר הן מקננות, בכך שהן מקימות המולה, ויוצרות לכלוך רב, אך בעיקר הן מעבירות מחלות מסוכנות, ולכן כאשר יש יונים מקננות בבית יש צורך להרחיק אותן, באופן מידי.

אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא התקנת רשתות, שצריכות להיות מותקנות, על ידי בעל מקצוע בלבד, וכמובן בעל המקצוע הזה צריך להיות מיומן ובעל רישיון  לצורך כך.

במאמר זה נסביר למה רשת היא הפתרון הטוב ביותר? וכן במאמר זה נספר איך מתקינים רשת ליונים על ידי סנפלינג.

למה דווקא רשת?

קיימים מגוון רחב של פתרונות להרחקת יונים, כמו דבק, דוקרנים, פסלי יונים, אך אלו לא פתרונות טובים הם מלאים חסרונות רבים.

הפתרון הכי טוב הוא רשת ליונים, שהיא רשת דיג עשויה מניילון או מתכת, וכן יש בה חורים גדולים, שהיונים לא יכולות להיכנס דרכם, בנוסף לכך ניתן להתקין את הרשתות גם לציפורים אחרות.

לרשת יונים יש מגוון רחב של יתרונות

  • מחיר זול– המחיר הוא זול יחסית לפתרונות אחרים.
    סוגים רבים של רשת– קיימים מגון רחב שלח סוגים של רשתות כך שכל אחד יוכל להתאים את הרשת המתאימה ביותר.
  • מתאימה לסוגי משטחים– הרשת מתאימה למשטחים גדולים במיוחד, וכן ניתן להתקין לפי גודל, שהרשת מגיעה בגליל ארוך, וניתן לחתוך אותה לפי הגודל המתאים ביותר.
  • לא ניתן לראות אותה בעין קיימות רשתות דקות ביותר ושקופות, שלא ניתן כלל לראות אותן בעין כלל.

מי מתקין רשת ליונים?

המתקין אחראי להתקנת רשת ליונים, שהוא מדביר בעל רישיון לעבודה בגובה.

רק הוא אחראי להתקין מכיוון שהיונים מקננות בגובה, אז לא כדאי שאאדם יתקין את הרשת אלא להזמין מתקין איכותי בלבד.


יתרונות התקנת רשת יונים בסנפלינג

יש יתרונות רבים להתקנת רשת ליונים בסנפלינג, אבל היתרון העיקרי, שניתן להגיע אל מקומות אשר בעבר לא הייתה אפשרות כלל להגיע אליהם, בדרך נוחה מהירה וקלה ונטולת סיכון, שבוודאי כאשר מתייחסים לשיטה הישנה של בניית פיגומים או כל שיטה אחרת.


איך מתקינים רשת יונים בסנפלינג?

התקנת רשת ליונים בסנפלינג יכולה להתבצע בקלות ומהירות על ידי מצוות מיומן, הכוללים מספר פעולות עיקריות:

  • יש למדוד היטב את המידות של הרשתות על ידי מד מידות טוב מאד
  • יש לחתוך את הכבלים לפי האורך הרצוי
  • יש לגזור את הרשת כמו שצריך לפי הגודל המתאים.


גלישת סנפלינג

לאחר מדידה וחיתוך הרשת, והכנסת הרשת לפירים עם הכפל, מגיע השלב האחרון גלישת סנפלינג עולים עם כל הכלים לגג הבניין, לאחר מכן מרכיבים ווים מיוחדים, ומורדים את החבלים עד הקומה הרצויה

התקנת רשת יונים, בצורה כזו, היא מעולה.

קיימים עוד התקנות של רשתות שלא מצריכות התקנת בסנפלינג :

השלבים מתבצעים בדיוק אותו דבר כמו בגלישת סנפלינג רק כאשר הרשתות  מותקנות בתוך הבית דבר זה נותן יתרון רב מאד לרשתות האלו כמו כן רבים טוענים כי הרשתות הוא הפתרון הטוב ביותר הקיים וכי היונים מורחקות בצורה איכותית חשוב להתאים את התאמת הרשת לפי הצרכים.

לא כל התקנה של רשת מצריכה שימוש בשיטה זו. רק כאשר יש צורך להתקין את הרשת בבניינים רבי קומות או במקומות שהגישה קשה אליהם. בכל מקרה בנושא של התקנת רשת ליונים יש צורך בבעל מקצועי מיומן ומקצועי אשר יש לו מגוון רחב של סוגי רשתות והוא יוכל להתאים ולהתקין את רשת להרחקת היונים המעולה ביותר והמתאימה ביותר ללקוח.

התקנת רשתות יונים ב{HEBREW}

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

CLEANING BULDING
שליטה באמנות העבודה בגובה עבור חברות ניקיון

עבודות בגובה חוללו מהפכה בענף הניקיון, במיוחד עבור חברות הניקיון בישראל. עם הביקוש הגובר לגורדי שחקים ולבניינים רבי קומות, שיטות הניקוי המסורתיות הפכו ללא יעילות וגוזלות זמן. היכולת לעבוד בגובה לא רק משפרת את היעילות של משימות הניקיון אלא גם מבטיחה את בטיחות העובדים. מאמר זה יבדוק כיצד שליטה באמנות העבודה בגובה הפכה למשנה משחק עבור חברות ניקיון.

קרא עוד »
שיפוץ
למצוא את השיפוצניק הטוב ביותר לפרויקט שלך בחיפה

כאשר יוצאים לפרויקט שיפוץ בחיפה, חשוב למצוא את השיפוצניק המתאים לעבודה. התחל במחקר יסודי ובקש המלצות מחברים או משפחה. חפשו שיפוצניקים שיש להם ניסיון בסוג השיפוץ הספציפי שאתם צריכים, בין אם זה אינסטלציה, עבודות חשמל או קבלנות כללית.

קרא עוד »
flloring
רצפות אפוקסי עמידות ומעשיות לבית שלך

רצפות אפוקסי זוכות לפופולריות עצומה בשנים האחרונות, ולא בכדי. רצפות אלו מציעות שילוב מושלם של עמידות ופרקטיות, מה שהופך אותן לבחירה מצוינת עבור בעלי בתים. בין אם יש לכם משק בית עמוס עם ילדים וחיות מחמד או שאתם פשוט רוצים פתרון ריצוף עמיד לאורך זמן, כדאי לקחת בחשבון רצפות אפוקסי.

קרא עוד »
gutter
המדריך החיוני להתקנת מרזבים

כאשר מדובר בהגנה על הבית מפני נזקי מים, אחד המרכיבים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא התקנת מרזבים. מרזבים ממלאים תפקיד מכריע בהפניית מי גשמים מהיסוד של הבית שלך, ומונעים בעיות יקרות כמו הצפה במרתף ונזקים מבניים. עם זאת, התקנת מרזבים נכונה דורשת תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים. במדריך המקיף הזה נדריך אתכם בכל מה שצריך לדעת על התקנת מרזבים כדי להבטיח מערכת מוצלחת ויעילה לביתכם.

קרא עוד »
יונים בגג
הרחקת יונים בגובה – כל מה שצריך להכיר

עם כל הכבוד והאהבה לטבע ולבעלי החיים השונים בכדור עליו אנחנו חיים, יונים הם לא רק מטרד אלא גם מסוכנות בבחינה הבריאותית. מכירים את אותה לשלשת יונים שמציפה את מרפסת השירות שלכם? – יש לכך השלכות חמורות בפוטנציה, כולל חיידקים ווירוסים שונים. מה עושים? – קראו כאן.

קרא עוד »
גיזום עצים בגובה, מי מבצע?

גיזום עצים כרוך בעבודה מאוד מקצועית אשר דורשת לא רק ידע בסוגי עצים שונים ועונות הגיזום המומלצות שלהם, אלא גם ניסיון וציוד מתאים. גיזום העץ נועד לשמור על בריאותו, לשפר את מראהו ולהגן עליו מפני נזקים ומזיקים – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!