רשת ליונים ומניעת קינון של יונים בסביבת המקורים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

 

רשת ליוניםהיונים נחשבות לציפורים ידידותיות במיוחד. במשך מאות ואפילו אלפי שנים, היונים התרגלו לחיות בקרבת בני אדם, ואף לקנן בסמוך לבתי מגורים. ואולם אף שבעיני רבים היונים נחשבות ציפורים אקזוטיות ואפילו חמודות ורבים רואים בהן סוג של חיית מחמד, האמת הלא נעימה היא שיונים הן ציפורים שיוצרות בעיקר בעיות, ויש לשאוף להרחיק אותן ככל שניתן מהבית או מבניין המגורים. מהם המפגעים השונים שיונים עלולות לייצר ולמה מדובר במטרד של ממש? מהי רשת ליונים ואיך היא יכולה למנוע את הקינון של יונים בסמוך לבית או לבניין המגורים? למה חשוב שההתקנה של הרשת למניעת קינון יונים תתבצע בצורה מקצועית? את כל התשובות לשאלות הללו תמצאו בהמשך המאמר.

היונים והמפגעים השונים שהן גורמות

כאמור, היונים גורמות בעיקר למפגעים ומהוות מטרד של ממש. בשורות הבאות נלך מהקל אל הכבד ברמת הסיכון של המפגעים הללו, אבל נזכיר רק את המפגעים העיקריים. המפגע הראשון הוא רעש. זוג יונים בודד עלול לגרום לרעש משמעותי, שהופך למטרד. ואולם כשקבוצה גדולה של יונים מקננת באותו מבנה, הרעש יכול להיות בלתי נסבל. המפגע השני, שכבר הופך לבעייתי יותר, הוא הצואה וההפרשות של היונים. מעבר למטרד הריחני, מדובר בחומר חומצי במיוחד שעלול להפוך למפגע של ממש למרצפות ולכל חומר אחר שהוא בא איתו במגע. בעלי רכבים רבים יכולים להעיד על הנזק הרב שגרמה הפרשת יונים שלא נוקתה בזמן על הרכב שלהם. המפגע הבא המיוחס באופן ישיר ליונים הוא כינים וקרציות. היונים נושאות עליהן טפילים שונים, וכשיש מספר גדול של יונים באותו מקום הטפילים הללו מגיעים איתן בהכרח. ידוע על בתים ודירות שממש התמלאו טפילים, בעקבות יונים שקיננו על אדן החלון. כינים וקרציות הם הדבר האחרון שכל אחד צריך, ועל אחת כמה וכמה בבתים שיש בהם ילדים.

רשת ליונים – מה זה ולמה זה כל כך יעיל

רשת ליונים

כשמדובר ביונים, יש בעיה לא קטנה למנוע מהן לקנן או להתכנס במקום שבו הן התרגלו לעשות כן. כל כמה שהדבר נשמע משונה, היונים הן ציפורים שההרגל אצלן ממש חשוב. עם הן קיננו במקום מסוים, הם יחזרו אליו שוב ושוב, אלא אם הבעלים של המקום ינקוט צעדים יעילים נגד התופעה. רשת ליונים היא בדיוק הצעד הנכון במקום הנכון. מדובר ברשת צפופה מצד אחד, אבל שקופה כמעט לגמרי ומכסה את כל האזור הממוגן מצד שני. הרשת הזאת איננה מאפשרת ליונים להגיע לבית ואפילו לא צמוד לבית. מצד שני, הרשת היא גמישה בצרה שלא מאפשרת ליונים לעמוד עליה ביציבות. שלא לדבר על בניית קן עליה. כיוון שכך, יונים אשר נתקלות ברשת מעדיפות לעזוב את המקום ולא לקנן שם.

למה חשוב להתקין רשת ליונים בצורה מקצועית

 

רשת ליונים אמורה, באופן עקרוני, להקיף את כל הבית או לכל הפחות את כל האזור הבעייתי שהיונים נוהגות להגיע אליו. ואולם אם הרשת תהיה יציבה דייה, היונים יוכלו לבנות עליה קן והיא תאבד את האפקט ההרתעתי שלה. לפיכך, רק התקנה מקצועית היא יעילה בצידה מספקת על מנת להרחיק למעשה את היונים. אם אתם סובלים ממכת יונים בבית או בעסק ואם יש לכם עניין להרחיק את היונים ביעילות, אבל לא לפגוע בהן או להרוג אותן, זה המקום הנכון עבורכם. צרו איתנו קשר כבר כעת, באמצעות אתר האינטרנט או בטלפון. המומחים שלנו יחזרו אלכם בהקדם ויתאמו אתכם מועד להגעת מומחה שיבצע את ההתקנה בצורה המקצועית ביותר.

 

איך מתמחרים רשת יונים?

רשת יונים נחשבת לאחד הפתרונות היעילים ביותר בנוגע להרחקת יונים, והיתרונות הבולטים שלה מראים, שהבחירה בה לא נעשתה סתם.

רשת יונים אוטמת את השטח בצורה מלאה ואיכותית, המתאימה למקומות אשר בעבר לא היה להם פתרון איכותי למרפסות  ולמקומות אחרים, וכן היא גם משמשת להרחיק יונים מגגות, חלונות.

 

מחיר הרשת

קיימים מגוון רחב ביותר של רשתות להרחקת יונים, ואין הבדל מהותי במחירים שלהם.

 

מחיר התקנת הרשת

ניתן לראות כי המחיר של התקנת הרשת הוא הפקטור של המחיר, שבסופו של דבר יעלה לכם:

גודל וגובה

חשוב לציין כי המחיר נקבע בעיקר לפי גודל, גובה ולמקום, למשל יש מרפסת הגדולה, או חלון גדול, ולכן כמובן יש מגוון השלכות על המחיר.

נגישות

ניתן לומר כי הנגישות הוא מרכיב חשוב, אשר מעלה את המחיר, כלומר מתקין רשת יונים מסתכן בכך שהוא מתקין את הרשת, ולכן ניתן לומר כי הוא עלול להיתקל במכשולים שונים בעת ההתקנה, כמו למשל דוד שמש, מנוע מזגן, מרפסת ללא רצפת בטון.

יש לומר כי כל אלו, ועוד מגוון רחב של גורמים, עלולים לגרום את לעלייה במחיר ההתקנה בשל הנגישות.

גלישת סנפלינג

כאשר מתייחסים למחיר גלישת סנפלינג מדובר על תוספת של 1000 שקלים ל 300 שקל ההבדלים במחירים כוללים בנגישות של המקום ובאופן הפעולה.

כמו כן, ניתן גם להגיע אל המקום באמצעות סלי הרמה איכותיים. סלי ההרמה משתנים בהתאם לחברה שאיתם  מתקין העובד, כלומר אם הם לוקחים לפי שעה או לפי יום עבודה ומיקום ועוד. כאשר מדובר על מנוף איכותי, וישנם פרמטרים נוספים המשפיעים על המחיר סוג המנוף, תנאי השטח, כגובה המקום, וכן המיקום בארץ.

כאשר מדובר ברמת הרמנה המחיר שלה יותר זול ממנוף, וניתן לראות כי המחיר הוא 400-600 שקלים.

מנוף משאית

כאשר מדובר על מנוף משאית, מתומחרים לרוב לפי שעה, כאשר לשעה הראשונה בין 600-1,000 שקלים. וכן על שעה נוספת משלמים בין 200-350 שקלים.

מחיר רשת יונים

חשוב לציין את הבדלי המחירים, שיש בסוגים שונים של רשת ליונים.

  • מחיר רשת יונים שקופה המחיר שלה בין 15-25 שקלים.
  • מחיר רשת שעשויה מפלסטיק נע בין10-15 שקלים למ"ר
  • מחיר רשת יונים מתכת עולה בין 45-60 שקלם למ"ר רשת מתכת משמשת לאיטום שטחים קטנים לאיטום מקומיים בעכלי תנאי מזג אוויר קיצוניים.

חשוב להבין כי ניתן להוזיל את מחיר רשת יונים מעל ידי אופציה של רכישת רשתות משותפת או התקנת של כל הרשתות בכל חדרי הבית בפעם אחת, כך מתקין הרשתות יוכל לתת לכם הנחה גדולה יותר. ולכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בעניין הזה על מנת להתאים את הרשת המתאימה והטובה ביותר.

 

התקנת רשתות יונים ב{HEBREW}

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

קבלנים בחריש

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בחריש? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בעומר

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בעומר? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בתל-אביב

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בתל-אביב? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים ביפו

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים ביפו? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בקריות

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בקריות? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בשוהם

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בשוהם? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בגני תקווה

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בגני תקווה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם

קרא עוד »
קבלנים בגבעת שמואל

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בגבעת שמואל? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם

קרא עוד »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!