ניקוי חלונות ושיפור האווירה והתאורה בחדר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

 

ניקוי חלונותניקוי חלונות הוא אחד הדברים הפחות נעימים והיותר קשים לביצוע. הדבר נכון כשמדובר בניקוי חלונות בדירה או בבית מגורים, ונכון שבעתיים כאשר מדובר בניקוי מספר גדול של חלונות, כמו שנהוג בבנייני מגורים גבוהים, מגדלים או בנייני משרדים וכמובן בתי מלון, שבהם הניקיון באופן כללי הוא אחד מהשירותים שבית המלון מעניק לאורחים. למה בעצם ניקוי חלונות הוא בעייתי? מה ההבדל בין ניקיון בחלונות המתבצע בבית המגורים או בבנייני מגורים נמוכים יחסית, לבין ניקוי של החלונות והשמשות בבניינים גבוהים? איך מתבצע הניקיון כאמור ולמה הוא דורש מידה רבה של מקצועיות? היכן ניתן להזמין שירותי ניקוי שמשות חיצוניים מקצועי ואיכותי?

ניקוי שמשות של חלונות והבעייתיות שלו

כל מי שניסה ולו פעם אחת בחייו לנקות את החלונות בבית או בדירת המגורים שלו, יודע קרוב לוודאי שמדובר במלאכה בעייתית, מעצבנת וסיזיפית. זאת, בעיקר אם ניקוי החלונות מתבצע לקראת פסח, ויום אחר כך יש סופת חול שלא רק שמחזירה את המצב לקדמותו, אלא הופכת אותו להרבה יותר גרוע. אפשר לנקות את החלונות במקום, ואפשר להוציא אותם מהצירים שלהם ולשטוף אותם באמבטיה או במקלחת. בכל מקרה, מדובר בעבודה לא פשוטה בכלל. ואם בבית זה לא פשוט, הרי שבמשרד זה עוד יותר בעייתי. שם יש חלונות רבים, ולרוב לא ניתן להסיר אותם מהצירים מטעמי בטיחות. בנוסף, אי אפשר לעבוד בשעות המקובלות, שאז המשרד הוא פעיל והניקיון יוצר הפרעה לעבודה השגרתית. ואם בכל אלה לא די הרי שמשרדים, בחדרי מלון או בדירות הממוקמות במגדלים גבוהים, עבודת הניקיון קשה פי כמה. כאן נדרשת עבודה מקצועית של ניקוי חלונות, שתשיג את המטרה שלה בכמה שפחות מאמץ וזמן. בבניינים גבוהים, נוסף המימד של סיכון מקצועי לעושים במלאכה, ויש צורך להקפיד על הנושא בצורה הטובה ביותר.

ניקוי חלונות גבוהים – למה זה כל כך מסובך

מה שהופך את הניקוי של חלונות בבניינים או במגדלים גבוהים לאתגר של ממש, היא העובדה שבמבנים כאלה, החלונות ממוגנים ולא ניתן להסיר אותם מהמסגרת ולנקות אותם בצורה מסודרת, כפי שכבר הוזכר לעיל. מצד אחד, ברור שהסרה של החלונות הללו חושפת את מי שנמצא בחדר לסכנות מיותרות. מצד שני, כיוון שהחלונות הם בעצם סטטיים, יש צורך להגיע אליהם ולנקות אותם מבחוץ. כאן בדיוק נכנסים לתמונה מומחים בנושא ניקוי חלונות, אשר מגיעים אל החלונות ומבצעים את עבודת הניקיון. לכאורה, עבודה שגרתית למדיי. למעשה, מדובר במלאכה שיש בה הרבה אדרנלין וחובבי סנפלינג רואים בה סוג של מלאכת החלומות שלהם. יחד עם זאת, מדובר בפעולה הכרוכה בלא מעט סיכונים ויש צורך לנקוט בכל האמצעים על מנת להקטין את הסיכונים הללו ולדאוג לכך שהעושים במלאכה יסיימו אותה על הצד הטוב ביותר וללא פגיעות.

איך מתבצע ניקוי חלונות בבניינים גבוהים

לרוב, אחת השיטות המקובלות לביצוע של ניקוי חלונות במבנים גבוהים, הוא ניקוי חלונות בסנפלינג. מדובר בגולשי סנפלינג מקצועיים ומנוסים, הרותמים את היכולות שלהם למטרה מעשית. הם גולשים מגבוה אל המקומות הנדרשים, ומבצעים את הניקוי בצורה מקצועית ויסודית. כיוון שמדובר בחלונות שלא ניתנים להזזה, הניקוי בסנפלינג מתייחס לרוב לחלק החיצוני של החלון, כאשר החלק הפנימי מטופל על ידי אנשי הניקיון של המבנה עצמו. אם יש לכם עניין להזמין ניקוי חלונות איכותי ומקצועי, זה המקום הנכון עבורכם. צרו איתנו קשר כעת באמצעות האתר או בטלפון, והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם. אנו נבצע עבורכם את עבודת הניקיון במהירות הגבוהה ביותר, ביעילות ובצורה מקצועית.

 

ניקוי חלונות גבוהים

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!