ניקוי חלונות בגובה בירוחם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

 

חל שינוי מהותי בתחום הבניה הן בעולם והן כאן בישראל בשנים האחרונות. אנו עדים ליותר ויותר פרויקטים של גורדי שחקים, פחות ופחות בניינים של 4 או 5 קומות.                                                                          בשונה מהבניה הישנה בה החלק  החיצוני של המבנה היה עשוי בטון, היום אנו רואים איך גורדי השחקים מיוצרים משילוב של שני חומרים והם אלומיניום וזכוכית.

לשינוי זה יש מגוון של סיבות גם בהיבט הסביבתי, גם בהיבט הפרקטי וכמובן בהיבט העיצובי. אותם קירות חיצוניים המיוצרים מזכוכית ואלומיניום הנקראים גם קירות מסך משפרים באופן ניכר את המראה העיצובי והניראות החיצונית של המבנה. אנו מקבלים מראה הייטקיסטי, מודרני ומרהיב ביופיו.

בנוסף, אותם קירות מסך מכניסים לא מעט אור טבעי פנימה אל תוך המבנה מה שכמובן חוסך בעשרות אחוזים בצריכת החשמל ומפחית באופן כזה את הזיהום הסביבתי. למרות היתרונות הרבים בהיבט הפרקטי, העיצובי והסביבתי, אותם חלונות דורשים תחזוקה משום שכל כתם ולו הקטן ביותר נראה ישר מהצד השני של החלון. חלה עליה של ממש בצורך לשירותי ניקוי חלונות בגובה בירוחם ובערים נוספות בארץ.  חברות עבודה בגובה או חברות ניקיון מתמחות בדיוק בביצוע השירות הזה.

 

ניקוי חלונות בגובה בירוחם מעצים את נראות המבנה

כאמור, ניקוי חלונות בגובה בירוחם נחשב לבין שירותי הניקיון הפופולארים כאן בישראל. בשונה מבניינים אחרים, כאן בגורדי השחקים אי אפשר לנקות את החלונות מבחוץ, אלא חייבים שירות מקצועי. לשירות זה יש מגוון של יתרונות. קודם כל ברגע שהחלונות נקיים, המבנה נראה נקי מבחוץ וגם מבפנים וזה קריטי בעיקר במבנים עסקיים שניקיון משפיע על תפוקת העובדים ועל הרושם שהלקוחות מקבלים. בנוסף, כאשר הבניין נקי מבחוץ, קרני השמש חודרות בצורה מושלמת וכך בעצם כל מי שנמצא בתוך המבנה נהנה מאור טבעי שמוזיל בצורה משמעותית את צריכת החשמל וחוסך בעלויות. אור טבעי הוכח במחקרים כמעלה את רמת הפרודקטיביות ומביא איתו מגוון רחב של יתרונות בהשוואה לאור מלאכותי.  כאשר מקפידים לשמור על אותם חלונות נקיים ומזמינים חברה המתמחה בניקוי חלונות בגובה בירוחם, החלונות נשמרים לאורך זמן.

 

אילו סוגי לכלוכים ניתן לנקות באמצעות ניקוי חלונות בגובה בירוחם?ניקוי חלונות בגובה בירוחם

כל סוגי הלכלוכים החל מקקי של ציפורים, שאריות של אבק, שאריות לכלוך אחרי ימים גשומים וסוערים במיוחד ועוד.

 

ניקוי חלונות בגובה בירוחם איך התהליך נעשה בפועל?

ניקוי חלונות בגובה בירוחם נעשה בשונה ממה שרבים חושבים באמצעות סנפלינג. מה שבעצם עשו זה לקחת את עולם הטיולים והאקסטרים לתחום של עבודות בגובה. תהליך הניקיון נעשה באמצעות כלים כמו רתמות ואביזרי בטיחות מסוגים שונים. התהליך הפך בזכות שיטה זו להרבה יותר בטוח. בפועל העובדים מתיישבים על ממש כמו כסף שאותו מחברים לרתמות מיוחדות וחבלים שהם חלק ממערכת בטיחותית בגובה המונעת נפילות. אותן רתמות מסייעות לעובדים להגיע לגובה רב ובאופן יסודי ויעיל לבצע ניקיון של כל חלונות המבנה, בשלבים כמובן ובהדרגה.

למעשה, לשיטת ניקיון עבודה בגובה יש מגוון רחב של יתרונות כמו למשל קיצור זמני העבודה, יכולת לגלוש לכל חלון באופן נפרד, חיסכון אדיר בזמן ועלויות, גמישות ונגישות לכל אזור בבניין, צורך בפחות עובדים והפחתת הסיכוי לתאונות ופציעות. בנוסף, תוצאות הניקיון נשמרות לאורך זמן משום שזה מתבצע ביסודיות ומקצועיות.

 

 

מי יכול לבצע ניקוי חלונות בגובה בירוחם?

אך ורק עובד שעבר הכשרה לביצוע עבודות בגובה יכול על פי החוק במדינת ישראל לבצע ניקיון חלונות בגובה. מדובר בהכשרה של כמה חודשים שיש לחדש את הרישיון שלה אחת לכמה זמן.

 

איך בוחרים חברה המתמחה בביצוע עבודות ניקיון חלונות בגובה בירוחם?

ניקוי חלונות בגובה בירוחם

כמו כל בחירה שאנו עושים, גם כאן יש להשוות בין 2-3 חברות לעבודה בגובה המתמחות בניקיון חלונות בגובה. הסיבה לכך היא משום שיש המון חברות כאלה במשק הישראלי ולכל חברה יש את המומחיות שלה. לצורך הדוגמא, חברה המתמחה בשיקום מבנים לאו דווקא תבצע עבודות ניקיון. לעומת זאת, יש חברות שמבצעות את סוגי השירותים וזה משהו ששווה לבחון אותו. בנוסף, יש לוודא כי החברה פועלת לפי כל התקניות והחוקים של משרד התמ“ת וכי כל העובדים שלה אכן עוברים את ההכשרות המתאימות לביצוע עבודות ניקיון בגובה. כמובן שבנוסף לכך יש עוד כמה קריטריונים שיש לבדוק לפני שמקבלים החלטה כמו למשל מקצועיות וניסיון בתחום לצד ידע, כלים וטכנולוגיות, מחיר הוגן וזמינות תוך עמידה בלוחו זמנים. תמיד כדאי לשאול את החברה אילו פרויקטים הם ביצעו בעבר ולשאול את מי שאחראי על הבניין אם הוא מרוצה מהשירות. זה נקרא המלצות ואפשר לאסוף אותן או דרך אנשים שאנחנו מכירים או דרך האינטרנט.

 

עלות ביצוע ניקיון חלונות בגובה בירוחם

המחיר של ניקיון בגובה בירוחם משתנה ותלוי ברמת מורכבות העבודה, כמות העובדים שמבצעים במקביל את העבודה, כמות החלונות וגובה הבניין.

המחירים נעים בין 2,400-5,000 ש“ח לביצוע ניקיון חלונות בגובה בירוחם.

 

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!