כמה עולה לאתר נזילות מים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

נזילה היא דבר מאוד נפוץ שעשוי לקרות בכל עת בכל מקום, ההמלצה הרווחת, כמובן, היא לא להתפשר. למצוא מומחה שמאתר את הנזילה, מטפל בה ודואג שהיא נאטמה היטב ושהבעיה נפתרה מהיסוד שלה ולא רק מה שנקרא לתפור עם פלסטר. עם הטכנולוגיה של היום, כמעט ולא צריך לשבור קירות, יש מכשירים העוזרים באיתור הנזילה ומקצרים את זמן העבודה ומפחיתים במחיר כמו חברת NUFLOW המתמחה באיתור נזילות, אך האם היא זולה יותר מפעם? לא בטוח. כל הפרטים בהמשך.

מהם הסימנים לנזילת מים?

אחת הסימנים הנפוצים הוא עובש, לחות או רטיבות בקירות הבית והריחות שלהם, התקלפות של צבע הקיר, או דליפות נראות לעין מתוך הקיר, התקרה או הרצפה. סימנים נוספים המעידים על כך שיש נזילה הם קילופים של הקירות. יש מקריםבהם אנחנו נזהה שיש סימנים של נזילה אבל יש גם לא מעט מקרים בהם מומלץ לבצע איתור נזילות ללא כל סימן כמו למשל לפני רכישה של נכס, לפני שנכנסים לדירה לשכירות לתקופה ארוכה והכל במטרה לחסוך לעצמנו הרבה מאוד בלאגן, זמן, התעסקות וכן גם עוגמת נפש ולא מעט כסף.

 

למה לאתר נזילה בעזרת מומחה?

נזילה היא דבר בעייתי, לעיתים היא סמויה ומתחילה מתוך הקיר ומקשה עלינו לאתר אותה, ובינתיים עשויה להתפשט לעוד ועוד מקומות בבניין או בדירה. חשוב לקרוא למומחה ולאתר אותה על מנת למנוע נזקים עתידיים במבנה, בברזים או בבריאות הדיירים, שכן לחות ורטיבות עשויות להיות מסוכנות לבריאותנו וגורמת לשיעול כרוני, אף סתום ועוד. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להזניח נזילה קיימת ולהשאיר אותה כך סתם בלי לתקן אותה.

 

אז כמה יעלה לי איתור נזילת מים?

ידוע שתחום האינסטלציה הוא תחום בעל ביקוש רב עם לא מעט מומחים, חלקם אמינים מאוד וחלקם הרבה פחות, ולכן אנשים לפעמים מעדיפים להתפשר ולשלם למי שלוקח זול יותר מאשר לשלם יותר ואולי להיות קורבן לעקיצה. אך לא תמיד זה המקרה, וכאן הטעות הרווחת.

אלו פירוטי המחירים הממוצעים לאיתור הנזילה ותיקונה:

איתור באמצעות מצלמהאז אם אתם צריכים לאתר נזילה, במקום לשבור קירות אתם בוחרים לאפשר למומחה לאתר את הנזילה בעזרת מצלמה תרמית, הביקור יעלה בין 1,000- 1,200 שח, לרוברק אם המומחה הצליח לאתר את הנזילה והמומחה ייתן ללקוח דו"ח המפרט את הממצאים שלו.

איתור נזילה עם שבירת קירותבמקרה שתבחרו לוותר על העזרים הטכנולוגיים ונסכים לשבירת הקיר, הביקור עשוי לעלות בין 1,000-1,500 שח, המחיר יכלול את שבירת הקיר, סגירתו, איתור הנזילה ותיקונה.
החלפת צנרתאך אם יאלץ המומחה להחליף את הצנרת שנמצאת בתוך הקיר הוא יגבה גם כאן בין 1,000-1,500 שח. המחיר משתנה כמובן ותלוי בבעל המקצוע, בניסיון שלו, בדחיפות של איתור הנזילה, המורכבות שלה ועוד.

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

קבלנים בחריש

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בחריש? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בעומר

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בעומר? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בתל-אביב

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בתל-אביב? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים ביפו

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים ביפו? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בקריות

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בקריות? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בשוהם

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בשוהם? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם ”היחידה

קרא עוד »
קבלנים בגני תקווה

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בגני תקווה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם

קרא עוד »
קבלנים בגבעת שמואל

  מתחילים תהליך בניה או שיפוץ כללי? מחפשים קבלן מקצועי ורוצים לבצע מחקר שוק וסקר לגבי קבלנים בגבעת שמואל? הגעתם בדיוק למקום הנכון! המומחים מטעם

קרא עוד »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!