הרחקת יונים בקריית עקרון

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

 

דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח בשעת בוקר מוקמת, יונים יכולים לגרום להמון בלאגן, לכלוך ולמעשה מדובר באחת הבעיות האסתטיות הנפוצות בישראל.

 

מחלות נפוצות שיכולות להיגרם כתוצאה מקינון של יוניםהרחקת יונים בקריית עקרון

הצואה של היונים המוכנה לשלשת יכולה להוביל להמון סוגים של מחלות וזיהומים. על הגללים עצמם יכולה להיווצר די בקלות מחלה זיהומית במערכת הנשימה שמגיעה לבני האדם- זוהי פטריית שמרים שיכולה לגרום לנזקים בריאותיים ממש. עוד מחלה שיכולה לעבור אלינו בני האדם נקראית קנדידאזיס. מחלה בעלת השפעה חמורה על העור, על חלל הפה, מערכת המעיים והעיכול. המחלה הזו גורמת לכאבים וגירודים. בנוסף, היונים נושאות קציונים שהן בעצם סוג של קרציות שיש על היונים. הקרציונים חודרים את חלונות הבית ומתפשטים בו בקלות רבה. הן עוקצות וגורמות לגרד רב. במקרה כזה רק מדביר יוכל לתת לנו מענה לבעיה רק שחשוב לשלב את ההדברה עם הרחקת יונים.

 

מחלות נוספות שיכולות להיגרם על ידי קינון של יונים בסביבה שלכם או דרך הכביסה עצמה עליה הם עושות את הקקי שלהן הן מחלות של מערכת העצבים ומחלות זיהומיות מסוגים שונים. מרבית המחלות אותן מביאות היונים יכולות לעבור לנו בני האדם ולגרום לפגיעה אדירה במערכת החיסונית. אם גם אתם סובלים מיונים ומחפשים פתרון להרחקת יונים בקריית עקרון, במדריך הבא נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על הרחקת יונים.

 

כיצד ניתן להרחיק יונים בקריית עקרון?

קיימות היום עשרות שיטות המסייעות בהרחקת יונים בקריית עקרון. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה וכל שיטה מתאימה לסוג פרויקט אחר. את השיטה יש להתאים בהתאם לסוג הנכס – דירה, משרד, בית פרטי, גודל המקום עליו השתלטו היונים, תקציב ועוד. מומחה להרחקת יונים או חברה המתמחה בהרחקת יונים בקריית עקרון בהחלט יכולים להוות פתרון לבעיה.

 

 

הרחקת יונים בקריית עקרון באמצעות דוקרנים

למעשה מדובר בשיטה הכי יעילה להרחקת יונים. יש כל מיני סוגים של דוקרנים, חלקם עשויים פלסטיק, נחשבים לזולים אבל לא הכי יעילים ואחרים עשויים מינרוסטה ונחשבים להרבה יותר איכותיים ויעילים למטרה. דוקרנים להרחקת יונים העשויים מפלסטיק מונחים כלפי מעלה. הם אמנם גורמים ליונה לחוסר נוחות אבל הם לא מונעים ממנה קינון. דוקרנים עשויים נירוסטה לא מאפשרים ליונה לשבת וכך היא עפה למקום אחר. יש גם דוקרנים העשויים מסיליקון, אלומיניום וחומרים נוספים. משהו חשוב שכדאי לדעת. כאשר מדובר באזורים צרים, ההמלצה היא להתקין את הדוקרנים בצורה של האות N, ובאזורים רחבים בצורה של האות W. ההמלצה שלנו היא לבחור בדוקרנים העשויים מנירוסטה משום שהם הכי יעילים ורוב בעלי המקצוע מספקים אחריות של עשר שנים על תהליך ההתקנה שלהם. יש חשיבות מאוד גדולה להתקנה מקצועית של הדוקרנים כדי שאכן הבעיה תיפטר.

 

הרחקת יונים בקריית עקרון באמצעות רשתותהרחקת יונים בקריית עקרון

הרחקת יונים בקריית עקרון באמצועת רשתות יכולה להתבצע על בסיס כמה סוגי רשתות. את הרשת מתאימים לחללים כמו מסתורי כביסה למשל או גגות שנחשבים גדולים כמו במפעלים או חוות חקלאיות. יש שני סוגים עיקריים של רשתות.

  1. רשת פוליאתילן – נחשבת לחזקה, עמידה לנזקי מזג האוויר כמו גשם ורוח, אבל המראה שלה אינו אסתטי.
  2. רשת שקופה – אסתטית אך לא עמידה לשמש לאורך זמן.

חשוב לציין כי הרשתות אינן פוגעות ביונים, אלא מונעות מהן להקים קנים באזורים מסוימים בסמוך למבנה. אם תבחרו להתקין רשת במסתורי כביסה שנחשב לאזור חביב במיוחד עבור היונים, מדובר בפתרון יעיל במיוחד. לא רק שהיונים לא יוכלו להיכנס למובלעת עצמה, אלא הן גם לא יוכלו לעמוד באזור בצורה נוחה ולכן אין להן כל אינטרס להישאר שם. כל היונה בעצם תבין שזה לא מיקום שמתאים לה לקנן ותעבור לאזור הבא.

 

איך בוחרים רשתות להרחקת יונים בקריית עקרון?

כאשר בוחרים רשת להרחקת יונים בקריית עקרון חשוב לשים לב לסוג הרשת ולמסגרת של הרשת. רשתות שונות מאופיינות בצבעים שונים, עמידות אחרת ורמת חוזק אחרת. אנו ממליצים לכם לבחור ברשת פוליאתילן משום שכאמור היא החזקה ביותר והעמידה ביותר. את המסגרת של הרשת יש לבחור לפי תוואי השטח. חשוב לשים דגש בתהליך ההתקנה על מאפייני החלל, כמות היונים שמקננות, מכשולים שנמצאים באזור ולבצע פעולות שימנעו פגיעה במבנה עצמו. יש מקרים בהם יש צורך בציוד מיוחד כמו סנפלינג כדי להתקין את הרשתות.

 

הרחקת יונים בקריית עקרון באמצעות הדברה אלקטרונית

יש סאונד שבעצם מעביר תדר ליונים והן רגישות לרעשים הללו. השיטה מבוססת על השמעת רעשים הגורמים לסילוקן של היונים. המכשיר פועל על סוללות. אנחנו בני האדם לא שומעים את הרעשים. רמת היעילות של השיטה תלויה במורכבות הבעיה ובאזור בו מיישמים אותה.

 

שיטות נוספות להרחקת יונים בקריית עקרון

  1. סליל קפיצים המיוצר מפלדת אל חלד וניתן להנחה על קורות, גגות, אדני חלונות ומרפסות. פתרון שאינו הומני ויכול לפגוע ביונה.
  2. מלכודות יונים – כלוב עם פיתיון. החיסרון הוא שהפתרון הזה בעצם מושך את היונים לבית שלנו ויהיה קשה מאוד להפחית את הכמות שלהן.
  3. דבק- גורם לאי נוחות אך מאוד לא יעיל.

 

איך מתבצע תהליך של הרחקת יונים בקריית עקרון?

יש שתי אפשרויות עיקריות שבאמצעותן ניתן לבצע הרחקת יונים. השיטה הראשונה היא לבצע הרחקת יונים בעצמכם בשיטה DIY. כלומר, תצטרכו לבחור באחת השיטות שתוארו לעיל, לרכוש את הפתרון להרחקת יונים שבחרתם ולהתקין אותו. השיטה השניה היא לבחור בקבלן המתמחה בהרחקת יונים בקריית עקרון. לאחר הבחירה מבין כמה אופציות, יגיע אליכם הקבלן הביתה או לבית העסק, יבחן את השטח ואת הבעיה ויתאים עבורכם את הפתרון המתאים. במידה ובחרתם באופציה השניה כדאי לבדוק מה כולל השירות, האם הקבלן מספק אחריות לשירות במידה וההרחקה לא פעלה באופן המיטבי, לברר על מחירים ועוד. בדקו דרך המלצות לגבי 2-3 קבלנים להרחקת יונים, בדקו את המקצועיות, הניסיון והידע של הקבלן או החברה בה בחרתם, השוו מחירים ורק אז קבלו החלטה.

 

הרחקת יונים בקריית עקרון מחירון

  • התקנת רשת על מסתורי כביסה – 600-1,200 ש“ח
  • מחיר התקנת רשתות באזורים אחרים – 400-1,700 ש“ח
  • מחיר הרחקת יונים באמצעות סנפלינג – 900-1,500 ש“ח
  • מחיר הרחקת יונים מגג רעפים 900-2,600 ש“ח

 

לסיכום, יונים מהוות מפגע תברואתי ואסתטי גם יחד, גורמות נזק לכביסה ולאזור שבו הן מקננות ולכן מומלץ לבחור את אחד מבין הפתרונות שהוצעו לביצוע הרחקת יונים בקריית עקרון.

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

הרחקת יונים בחריש

  דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח

קרא עוד »
הרחקת יונים בעומר

  דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח

קרא עוד »
הרחקת יונים בתל-אביב

  דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח

קרא עוד »
הרחקת יונים ביפו

  דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח

קרא עוד »
הרחקת יונים בקריות

  דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח

קרא עוד »
הרחקת יונים בשוהם

  דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח

קרא עוד »
הרחקת יונים בגני תקווה

  דמיינו לכם שאתם נמצאים באמצע שינה עמוקה ופתאום רעש של יונים מזמרות מעיר אתכם לפנות בוקר. פרט לרעש שבהחלט יכול להוציא אותנו מדעתנו, בטח

קרא עוד »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!