התקנת רשתות יונים בפרדס חנה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

 

אם אתם סובלים ממפגעי יונים למיניהם, אתם יודעים טוב יותר מכל אחד אחר עד כמה המפגעים האלה יכולים לפגוע באיכות החיים. ממש כפי שמקקים, נמלים ויתושים יכולים לפגוע באיכות החיים שלנו ולהכניס בנו את המוטיבציה והמוכנות לשלם תמורת שירותי הדברה למיניהם, גם במקרה של יונים הפגיעה היא כזאת שדרך המוצא היחידה ממנה היא באמצעות איש מקצוע. אז מה יכול איש מקצוע לעשות עבורכם אם אתם סובלים ממפגע יונים? מה זה בדיוק אומר התקנת רשתות יונים והאם הכוונה היא לרשתות לסתימת נקיקים וחורים קטנים בחזית המבנה או מעבר לכך? האם התקנת רשת יכולה לפתור מפגעי יונים סביב מסתורי הכביסה בבניין? מי מספק שירותי התקנת רשתות יונים בפרדס חנה? את כל התשובות לכל השאלות הללו, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

מה יכול איש מקצוע לעשות למענכם לפתרון של מפגעי יונים?התקנת רשתות יונים בפרדס חנה

מפגעי יונים הוא מונח גג, שכולל בתוכו לא מעט מפגעים שיכולים להיגרם מנוכחות מוגזמת של יונים במתחם ספציפי, החל ממפגעי רעש, דרך מפגעי לשלשת שמייצרים בתורם מפגעי ריח ואסתטיקה וכלה במפגעים תברואתיים שיכולים אף להגביר את רמת התחלואה במתחם. הטיפול בנוכחות חריגה של יונים מבוצעת באמצעות מתודולוגיות של הרחקת יונים, שמטרתן היא להרחיק את היונים מן המתחם ולהפחית מאוד את האטרקטיביות שלו בעיניהן. יחד עם זאת, ישנם לא מעט מקרים בהם לא ניתן לפגוע באטרקטיביות הזאת, במיוחד כשבמבנה מותקנים מסתורי כביסה. מסתורים אלה מספקים מקומות מסתור ליונים ויהיה קשה מאוד לגרום להן לוותר על האטרקציה. במקרים אלה, הדרך היחידה להתמודד עם מפגע היונים היא באמצעות הזמנת איש מקצוע שיבצע התקנת רשתות יונים בפרדס חנה.

 

מה כולל השירות של התקנת רשתות יונים?

ככלל, ישנם שני סוגים מרכזיים של רשתות יונים. הסוג הראשון הוא רשת פלסטית דקה שאותה קונים לפי מטר רץ וממנה ניתן לחתוך יריעות קטנות יותר אותן ניתן לתחוב לנקיקים וחריצים שבהם אוהבות היונים או ציפורים אחרות לקנן. כך למשל, ייתכן מאוד שאתם סובלים מנוכחות של יונים או ציפורים אחרות בארגזי התריסים בחדרי הבית או אולי בנקיקים קטנים על אדן החלון או במיקומים שונים על פני חזית הבניין, בהם יכולות היונים לבנות קן בצורה נוחה ולהרגיש בתוכו בטוחות במהלך תקופת הדגירה ובכלל. פתרון זה הוא פתרון קל מאוד ליישום ולא נדרש איש מקצוע בכדי להשתמש בו. הסוג השני של רשתות יונים הוא רשת יונים לאיטום מתחם שלם בבניין מפני יונים. המדובר למעשה על רשת ברזל אותה מתקינים לאורך הבניין כולו בכדי למנוע מהיונים גישה אל הבניין באותו חלק של הבניין.

כידוע, החזית הרגישה ביותר בכל בניין משותף היא החזית שבה מותקנים מסתורי הכביסה. מסתורים אלה מספקים ליונים מקום נהדר לקנן בו, הם מגנים על היונים מפני רוחות חזקות, מפני גשם ומפני טורפים למיניהם. אלא שעל אף הרצון לחיות יחד בדו קיום, נוכחות חריגה של יונים באזור מסתורי הכביסה יכולה לייצר קטסטרופה של ממש בכל הנוגע להרס של הכביסה, של מסתורי הכביסה עצמם, של שטח הקרקע מתחת ושל חלקים אחרים באותה חזית לרבות אדני החלונות, מרפסות ועוד. היונים פשוט מגיעות לשם בהיקפים גדולים, הן מקננות בכל מקום שהן יכולות להקים קן, יוצרות המולת קרקורים בשעות המוקדמות של הבוקר, בונות קינים עם ענפים יבשים, מפזרות לשלשת לכל עבר פחות או יותר וכמובן פוגעות בכביסה, מלכלכות אותה ומסריחות אותה. אנשים הסובלים מסוג זה של מפגע לא יכולים לשרוד אותו יותר ממספר קצר של שבועות לפני שהם מבינים את החשיבות בהזמנת שירות התקנת רשתות יונים בפרדס חנה.

 

אז איך מותקנת הרשת במקרים של הרחקת יונים ממסתורי כביסה?

ובכן, המטרה במקרים אלה היא להרחיק את היונים מחזית הבניין באותו אזור. ברובם המכריע של המקרים, מסתורי הכביסה מותקנים בחזית שיש בה נישה חצי סגורה על ידי קירות משני הצדדים. כל מסתורי הכביסה של כל הבניין מרוכזים באותה הנישה לגובה הבניין. במקרה זה, נרצה למנוע מהיונים להתקרב לנישה הזאת ואת זה נוכל לעשות אך ורק באמצעות התקנת רשת יונים לכל גובה המבנה. המשמעות היא מאוד פשוטה: לאורך המבנה, במרחק של מספר מטרים ממסתורי הכביסה מותקנים עוגני מתכת לכל אורך הבניין משני צידי הנישה ולאחר מכן נמתחת רשת בין העוגנים האלה מראש הבניין ועד הקרקע. לבסוף, מבוצע איטום דומה גם בחלק העליון על מנת לקרות את האזור כולו עם רשת יונים. בצורה זו, נוצר מעין חלל מבודד שאליו לא יכולות לחדור לא יונים ולא ציפורים אחרות, מה שמעניק לכם שקט מלא באזור מסתורי הכביסה ללא כל חשש לחזרת המפגע.

 

האם התקנת הרשת מחייבת הוצאת היתר בנייה? רשתות יונים בפרדס חנה

התשובה ככלל היא לא ויחד עם זאת, כדאי תמיד להתייעץ עם הרשות המקומית בתחומה ממוקם הבניין על מנת לוודא את העניין. רשת יונים אינה נחשבת לתוספת בנייה והשפעתה על הסביבה היא מאוד מינורית. רשתות אלה מיוצרים מחוטי ברזל דקיקים אותם ניתן להזמין בגוון הדומה לגוון הבניין כך שקשה מאוד להבחין בקיומן. למעט החלק התחתון בו מוצב שילוט על גבי הרשת על מנת למנוע מצב בו מישהו נתקל ברשת מבלי שהוא רואה אותה, לכל גובה הבניין כמעט ולא ניתן להבחין ברשת. זה גם המקום לציין שאתם לא צריכים לחשוש מהרס של הנוף הנשקף ממרפסת השירות או מזרימת אור ואוויר. הרשת לא משפיעה על זרימת האור והאוויר ואפילו בהיבט של הנוף הנשקף מן החלונות, מאחר והרשת מותקנת במרחק של מספר מטרים מהחלונות, קשה להבחין בה כאשר מביטים למרחק והפגיעה היא מינימלית ולבטח פחותה מהמפגע ממנו הייתם ממשיכים לסבול בלעדיה.

 

מי מספק את השירות של התקנת רשתות יונים בפרדס חנה?

הרחקת יונים הוא שירות המוצע היום על ידי מומחי הדברה, אם כי לא כל המדבירים מתעסקים בתחום זה. בנוסף לכך, גם מדבירים המספקים שירותי הרחקת יונים לא תמיד מספקים את השירות הספציפי של התקנת רשתות יונים בפרדס חנה. יחד עם זאת, אם תרצו להתקין רשת כזאת, אתם עשויים לגלות שישנם פתאום הרבה אנשי מקצוע שמוכנים לעשות זאת עבורכם לרבות קבלני שיפוצים, הנדימנים, קבלני איטום וכדומה. בפועל, אתם רוצים תמיד לפנות לגורם מקצועי שמציע בריש גלי את השירות של התקנת רשתות יונים בפרדס חנה וגם מתמחה בתחום זה. ברמה הבטיחותית, מדובר במשימה לא פשוטה שדורשת גם עבודה בגובה. את הרשת יש לעגן אל עוגנים המותקנים על מעטפת החוץ של המבנה וגם את העוגנים האלה עצמם צריך להתקין קודם לכן. מרבית העבודה של התקנת רשת היונים מבוצעת למעשה בגובה עם כל הסכנות המשתמעות מכך ולכן חשוב מאוד שהגורם המבצע את המשימה, ידע בדיוק מה הוא עושה, יהיה מצויד בכל הציוד הנדרש לשם כך וגם יהיה בעל רישיון עבודה בגובה.

ברמה המקצועית, צריך להבין בדיוק איזו רשת להזמין, גם בהיבט הפונקציונלי של מניעת חדירת יונים לשטח הסטרילי בצורה אפקטיבית וגם בהיבט האסתטי של בחירת הרשת המתאימה ביותר כך שהשפעתה על הסביבה תהיה מינימלית עד בלתי מורגשת. קבלן שיפוצים או הנדימן, גם אם הוא מגיע עם המון רצון טוב, בדרך כלל לא ידע לבחור עבורכם את הרשת המתאימה, לא יעגן אותה בצורה נכונה למבנה ובסופו של דבר יספק לכם שירות שלא לגמרי יפתור לכם את הבעיה או לא יחזיק מעמד לאורך זמן. מכל הסיבות האלה, כאשר אתם מזמינים שירות התקנת רשתות יונים בפרדס חנה, אתם רוצים להזמין אותו מגורם מקצועי שמתמחה ספציפית בתחום זה.

 

 

לכמה זמן מחזיקה הרשת?

המדובר ברשת ברזל ממש כמו גדרות ברזל המקיפות בניינים ומוסדות למיניהם. ככזאת, מיועדת הרשת להחזיק מעמד לאורך שנים ואפילו עשורים שלמים. יחד עם זאת, לאורך זמן עלולה הרשת להראות סימני שחיקה בעיקר בהיבט האסתטי ובמקרה כזה תוכלו להזמין שירות לשיקום הרשת, לרבות ביצוע תיקונים נקודתיים של התנתקות הרשת מעוגנים מסוימים, צביעת הרשת או כל פעולת שיקום אחרת שתחזיר את הרשת למצב של תפקוד מלא ושל אסתטיקה כנדרש.

בשורה התחתונה, יש מענה למפגעי היונים בבניין שלכם וכל מה שאתם צריכים לוודא הוא שאתם מזמינים את איש המקצוע הנכון למשימה. כל עוד מדובר בשירות של התקנת רשתות יונים בפרדס חנה על פני חזית מבנה שלמה, אתם רוצים לוודא שאיש המקצוע שאתם מזמינים מתמחה בדיוק בשירות הספציפי הזה.

מה היה לנו בכתבה:

מחירון עבודות סנפלינג

סוג העבודה תיאור עבודה + הערות טווח מחירים ליום עבודה/בניין לפי קומות הערות הקשורות למחיר
מחיר ביצוע עבודות תחזוקה כלליות בגובה עבודות כמו למשל ניקיון חלונות בגובה, חיזוק מערכת איטום, תיקון או החלפה של מרזבים ועוד… 2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תוספת איש צוות לעבודות תחזוקה כלליות בגובהלעתים על פי החוק, נדרש להוסיף איש צוות כאשר המחיר נקבע לפי שעה או לפי יום עבודה. 600-800 ש“ח ליום עבודה.
מחיר הרחקת יונים מבנים עד 10 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 2,800-5,000 לבניין של 6-10 קומות.
מחיר הרחקת יונים לגורדי שחקים מבנים עד 16 קומותהתקנת רשתות או פתרון אחר להרחקת יונים בגובה. 1,400-3,000 עבור יום עבודה. העלות להרחקת יונים משתנה ומחושבת לפי מ“ר רשת קבועה בשילוב המחיר לעבודות סנפלינג בגובה.
מחיר התקנת מרזבים למבנים עד 10 קומות העבודה כוללת תהליך איטום של מרזב ישן קיים, פתיחת סתימות, תיקון חורים, התקנה של סלים וחידוש מרזב. 8,000-12,000 ש“ח
מחיר ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג או שטיפה של החזית העבודה מתבצעת באמצעות לחץ מים גבוה עם מכשיר המכונה גרניק.2,800-5,000 ליום עבודה.
מחיר תיקונים של טיח במשטח מיוחדהעבודה כוללת סיתות של טיח רופף, הכנת והוספת שליכט שחור. 130-180 ש“ח למ“רעבור משטחים שאינם מישוריים, המחיר עולה בהתאמה.
מחיר מריחה של שפכטל מעל קירות.העבודה מתבצעת על קירות בטון או קירות טיח עם שפכטל אקרילי80-100 ש“ח למ“רהמחיר מתייחס ליישום של שתי שכבות ותהליך החלקה.
מחיר עבור חיזוק אריחי שיש או עיגון שלהם העבודה מתבצעת לפי מפרט. נדרש מהנדס לביצוע ההליך. מחיר המהנדס לא כלול בעלות הפרויקט. 120-180 ש“ח למ“רהמחיר תלוי בשיטה שבה מעגנים או מדביקים את האריחים. המחיר עולה בהתאם למספר העוגנים הנדרשים לחיזוק.
מחיר להשלמה של לוחות אבן החסרים בבנייןהתהליך כולל קידוח של האריחים וקידוח התשתית של הבטון, הוספת דיבלים, ברגים לעיגון, חיזוק, הסתרה וכדומה. 3,800-8,000 ש“ח לחיזוק של עד 40 ברגים.
מחיר עבודות הקשור להשלמה/החלפה של לוחות אבן •   השלמת לוחות אבן באופן נקודתי עד 40 ס“מ
•  החלפת לוחות אבן או לוחות שיש פגועים כולל פירוק ועיגון מחדש
•   מילוי או חידוש של מישקים בין האריחים ומעל החזיתות - שימוש ברובה
•   מילוי ואיטום של פוגות בין האריחים עם תערובת סמנטית
•   חידוש ואיטום הפוגות בין האריחים עם דבק פוליאורתני

170-250 ש“ח עבור יחידה או 40-80 ש“ח עבור מ“רהמחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, כמות הלוחות שיש להשלים או לתקן, סוג החומרים שבוחרים וכדומה
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע אקרילי- העבודה כוללת יישום מריחת שכבת היסוד בתהליך מריחה או התזה30-50 ש“ח למ“ר
מחיר צביעת קירות חוץשימוש בצבע גמיש - העבודה מתבצעת מעל טיח או מעל בטון חשוף בתהליך מריחה או התזה50-70 ש“ח למ“ר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*לא מבצעים הדרכות בגובה

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!